کد خبر : 1957098 | 22 مرداد 1402 ساعت 10:58 | 25.5K بازدید | 10 دیدگاه

بزرگترین جای خالی فوتبال آسیا پر می‌شود

تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.

بزرگترین جای خالی فوتبال آسیا پر می‌شود

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه هروه رنار از هدایت تیم ملی عربستان کنار رفت و به تیم ملی بانوان فرانسه پیوست، هنوز هیچکس به عنوان جانشینی وی انتخاب نشده است. مساله‌ای که باعث می‌شود رسانه‌ها و اهالی فوتبال عربستان را نگران کند.

ياسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این خصوص گفت: خیلی خوشحالیم که وضعیت تیم ملی برای همگان مهم است و پیگیر این موضوع هستید. ما با یک مربی بزرگ توافق کرده‌ایم و پس از امضای قرارداد نام او را اعلام خواهیم کرد. این مربی سابقه کار در عربستان را ندارد و تا دو‌هفته آینده از او رونمایی می‌کنیم.

با این انتخاب بزرگ‌ترین جای خالی فوتبال آسیا پر خواهد شد تا تیم‌های مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سرمربی یکی از قدرت‌ها آشنا شوند. تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا  و در گروه F مسابقات با تیم‌های تایلند، قرقیزستان، عمان همگروه است و به نظر نمی‌رسد کار سختی برای صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعد داشته باشد.

تیم ملی عربستان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نیز با تیم‌های اردن، تاجیکستان و برنده دیدار پاکستان و کامبوج همگروه خواهد بود. سرمربی جدید تیم ملی عربستان قطعا کار به مراتب ساده‌تری نسبت به سرمربی‌های قبلی این تیم ملی خواهد داشت، فوتبال عربستان در یکی دو سال اخیر رشد خوبی داشته و بازیکنان زیادی از این کشور توانسته‌اند در لیگ‌شان بدرخشند که می‌تواند یک سرگیجه شیرین برای انتخاب شاگردانش داشته باشد.

دیدگاه‌ها