کد خبر : 1957639 | 24 مرداد 1402 ساعت 12:09 | 74.4K بازدید | 57 دیدگاه

اوج حساسیت در ارومیه؛

تصمیم مهم عطایی: وداع یک بازیکن با قهرمانی‌ آسیا

یکی از این بین مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.

تصمیم مهم عطایی: وداع یک بازیکن با قهرمانی‌ آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چهار روز مانده به آغاز جام ملت‌های آسیا تیم ملی والیبال ایران با پانزده بازیکن مشغول تمرین کردن و آماده سازی خود برای این مسابقات است.

از آنجایی که این دوره چهارده بازیکن در این مسابقات حضور خواهند داشت، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی باید یک بازیکن دیگر را تا دو سه روز آینده خط بزند.

با توجه به اینکه چند روز پیش امیر حسین اسفندیار و بردیا سعادت از تیم ملی خط خورده اند و با نگاهی به داشته‌های فعلی تیم، یک بازیکن دیگری که خط خواهد خورد قطعا از پست سرعتی زن یا دریافت کننده خواهد بود که از بین این دو باز هم خط خوردن یک سرعتی زن احتمالش بیشتر است.

مهدی جلوه، مبین نصری و شهروز همایون فر منش از کاندیداهای خط خوردن هستند. شهروز همایون فر منش که دریافت‌های مطمئنی دارد احتمالا بازهم همچون لیگ ملت‌های والیبال را در ترکیب نگه خواهد ماند تا از بین مهدی جلوه و مبین نصری یک نفر خط بخورد.

با توجه به سابقه لیگ ملت‌های والیبال این احتمال وجود دارد که مهدی جلوه آخرین خط خورده تیم ملی باشد. مهدی جلوه یکی از چهار سرعتی زن حاضر در اردو است و با توجه به اینکه در لیگ ملت‌های والیبال بهروز عطایی از او استفاده کمی کرد و البته اطلاعات به دست آمده می‌توان پیش بینی کرد او بر خلاف دوره قبل در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.

مبین نصری دیگر کاندیدای خط خوردن است که با توجه به کنار رفتن امیر حسین اسفندیار و کم شدن تعداد دریافت کننده ها و حساسیت این پست او این شانس را خواهد داشت تا تیم ملی را در قهرمانی آسیا که در زادگاه خودش برگزار می‌شود، همراهی کند.

دیدگاه‌ها