کد خبر : 1958725 | 28 مرداد 1402 ساعت 12:24 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

تازه موتور گلزنی‌ام روشن شده است؛

شنانی: درسته پول نداریم، ولی قلب که داریم!

حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم‌قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.

شنانی: درسته پول نداریم، ولی قلب که داریم!

به گزارش "ورزش سه" صنعت نفت بعد از شکست سنگین خانگی در بازی اول برابر استقلال، در هفته دوم و در اهواز دربی خوزستان را برابر فولاد برد تا شور و شوق قبل از بازی سوم برابر پیکان به آبادان برگردد. در بازی حساس برابر فولاد خوزستان، حسین شنانی گل دوم صنعت نفت را به ثمر رساند تا در نهایت تک گل محمد عباس‌زاده برای فولاد نتواند مانع از شکست یاران منصوریان شود.

شنانی اصالتی آبادانی دارد، اما اولین بار است که لباس تیم شهرش را می‌پوشد؛ آن هم در حالی که در سال‌های فوتبالش تیم‌های زیادی را عوض کرده است. او درباره حضورش در نفت به خبرنگار ما گفت: روزی که آقای ویسی با من تماس گرفت و چون آبادان شهر خودم است و صنعت نفت تیم بزرگی است؛ ضمن اینکه خود آقای ویسی هم مربی بزرگ و کاربلدی هستند و لحظه‌ای درنگ نکردم و خیلی سریع قبول کردم. از کار کردن با آقای ویسی لذت می‌برم. ان‌شاءالله همین روند را تا آخر لیگ ادامه بدهیم و شرایط بر وفق مرادمان پیش برود.

شنانی در خصوص پیروزی برابر فولاد گفت: دربی همیشه حساس بوده و بازی با فولاد هم بازی حساس و سختی بود. دو تیم بازی‌های قبلی را باخته بودند و آمده بودند که امتیاز بگیرند که این موضوع کار را سخت میکرد. من خودم پیش از این در دربی گیلان و دربی اصفهان بازی کرده بودم و خوشبختانه در هر دو دیدار هم گل زده بودم. خیلی دوست داشتم در این دربی هم گل بزنم که خدا را شکر با همت بچه‌ها و تیم این اتفاق رخ داد. من بعد از بازی با استقلال اصلا از خودم راضی نبودم و خودم را در حد و اندازه لازم نمی‌دانستم، ولی با گلزنی در دربی انگیزه‌ام بیشتر شد و باید بگویم تازه کارم شروع شده و تازه موتور گلزنی‌ام روشن شده است.

وی افزود: 15 دقیقه اول فشار فولاد زیاد و طبیعی بود، چون در خانه خودش بازی می‌کرد ولی ما این فشار را کنترل کردیم و توانستیم جلوتر برویم و یک شوت استثنایی از طالب ریکانی که وزنه خیلی سنگینی در تیم هست، ما را از حریف جلو انداخت. نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتیم و آقای ویسی با ما صحبت کردند و گفتند اگر فشار بیاورید، می‌توانید گل دوم را هم بزنید. این اتفاق افتاد و خدا را شکر می‌کنم  اولین گلم را در دربی خوزستان زدم که با برتری تیم همراه شد. این برد حاصل تمام زحمات بچه‌ها و کادرفنی بود.

1911921

شنانی درباره شکست سنگین برابر استقلال عنوان کرد: واقعا فکرش را نمی‌کردیم سه گل بخوریم. خیلی گل‌های بچگانه‌ای دریافت کردیم و هر موقع خواستیم به خودمان بیاییم، باز هم گل خوردیم. در هر صورت دیگر نمی‌خواهیم به بازی با استقلال فکر کنیم و بعد از بازی هم همه هم‌قسم شده بودیم که دربی را ببریم که خدا کمک کرد این اتفاق افتاد.

او درباره شادی گل بازیکنان صنعت نفت عنوان کرد: این شادی گل هماهنگ شده بود و پس از گل دوم انجام شد؛ می‌خواستیم به محمدرضا عجمی‌پور که به تازگی او را از دست داده‌ایم بگویم در آرامش بخواب و روحت در آرامش. این برد را به عجمی‌پور تقدیم می‌کنیم. از دست دادن او شوک بزرگی بود زیرا به حضور و درخشش او در این فصل خیلی امیدوار بودیم. اما قسمت این بود و شادی بعد از گلمان هم به یاد عجمی‌پور بود و این کمترین کاری بود که برای آرامش روح او انجام دادیم.

شنانی با اشاره به شعار "با قلبمان بازی می‌کنیم" گفت: امسال چند تیم خیلی هزینه کرده‌اند و ما با آن تیم‌ها تفاوت زیادی داریم اما بازیکنان و کادرفنی هم‌قسم شده‌اند که با قلب‌مان برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح عجمی‌پور بازی کنیم. مردم آبادان از شرایط لازم بی‌بهره هستند و تلاش می‌کنیم با همین فوتبال دل آنها را شاد کنیم. این مردم لایق بهترین‌ها هستند. با همین برد مقابل فولاد تا یک هفته حال دل مردم آبادان خوب است و امیدوارم خدا به ما کمک کند تا از بازی سخت آینده برابر پیکان هم با امتیاز خارج شویم تا شادی مردم آبادان تداوم داشته باشد. ضمن این که باید از هواداران تیم‌مان که با حضور در ورزشگاه فولاد ما را حمایت کردند، قدردانی کنم. امیدوارم این فصل کار بزرگی برای آنها انجام دهیم.

1911349

او در خصوص دیدار برابر پیکان گفت: برای برد برابر پیکان به زمین می‌رویم. باید سعی کنیم شکستی را که در آبادان آوردیم، جبران کنیم. پیکان هم تیم خیلی خوب و جوانی است و با مربیگری آقای رسول خطیبی عملکرد خوبی داشته و به نظرم کار سختی داریم. مساوی گرفتن در قائمشهر کار سختی است، ولی پیکان آن را انجام داد و با گل‌گهر هم مساوی کرد؛ این نشان می‌دهد تیم خوب و دونده‌ای هستند، ولی ما هم صنعت نفت آبادان هستیم و در شهر خودمان بازی می‌کنیم و باید این بازی را ببریم. انجام بازی ساعت 10:30 هم زمان خوبی است، چون واقعا اینجا هوا هم گرم و هم شرجی است و شاید این بهترین زمان برای بازی باشد.

او درباره حضور در هشت تیم در 10 سال اخیر توضیح داد: در فوتبال ایران عقد قرارداد 5 ساله سخت است و باید رقم قرارداد بالا باشد که ارزش داشته باشد. حقیقتا من تا به حال چنین ارقامی دریافت نکرده‌ام که قرارداد طولانی ببندم ولی باز هم خدا را شکر راضی هستم، چرا که در تیم‌های بزرگی بازی کردم.

حسین شنانی درباره عدم حضور در صنعت نفت در این سال‌ها گفت: با اینکه بچه آبادان هستم اما از سن کم بیرون از آبادان بازی کردم. از پایه‌های فولاد خوزستان شروع کردم، یک سال فولاد نوین، سه سال ملوان، یک سال سپیدرود رشت، یک سال مس کرمان، دو سال ذوب آهن و یک سال مسجد سلیمان بازی بودم و امسال بالاخره توانستم به تیم بزرگ و ریشه‌دار صنعت نفت بیایم. دلیل این را چرا تا الان در آبادان بازی نکرده بودم، به موقع خواهم گفت اما به نظرم الان زمانش نیست.

دیدگاه‌ها