کد خبر : 1958835 | 28 مرداد 1402 ساعت 17:43 | 30.9K بازدید | 27 دیدگاه

حیف شد که یوونتوس به من خیانت کرد!

پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.

حیف شد که یوونتوس به من خیانت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا تابستان گذشته یوونتوس را ترک کرد و راهی رم شد. با اینکه یک سال از انتقال ستاره آرژانتینی به جالوروسی می‌گذرد اما او در مصاحبه اخیرش نشان داد همچنان از دست بیانکونری ناراضی است. 

دیبالا معتقد است یوونتوس بدون دلیل پشت او را خالی کرده درحالیکه ستاره آرژانتینی دوست داشته در تورین بماند و با پیراهن راه راه یووه بازی کند.

ستاره آرژانتینی رم در مصاحبه با روزنامه آ اس گفت:" ترک کردن یوونتوس برایم آسان نبود. اتفاقی که افتاد برایم خیلی غیرمنتظره بود. درحالیکه به نظر می‌رسید همه چیز خوب است ناگهان متوجه شدم که باشگاه من را نمی‌خواهد. این ضربه سختی بود. سالها بود که در تورین زندگی و بازی می‌کردم و آنجا مثل خانه‌ام بود. همه را می‌شناختم و کاپیتان دوم تیم بودم. دوست داشتم در یووه ادامه بدهم ولی فوتبال از این داستانهای عجیب دارد. من اولین نفر نیستم و آخرین نفر هم نخواهم بود که چنین شرایطی را تجربه می‌کند. در هر حال از باشگاهی که به من اجازه داد به عنوان یک فرد و یک فوتبالیست رشد کنم متشکرم. من 7 سال زیبا را در یووه سپری کردم".

1912054

دیبالا در پاسخ به این سوال که چرا امسال تابستان به پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی جواب منفی داد و در رم ماندگار شد گفت:" نرفتم چون اینجا را دوست دارم و در رم احساس راحتی می‌کنم. در رم با من به شکلی منحصربفرد رفتار می‌کنند. در دوران تعطیلات تابستانی در این باره با مورینیو صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که دلم می‌خواهد ادامه بدهم. ما فصل گذشته نزدیک بود به یک هدف مهم برسیم و قهرمان لیگ اروپا بشویم".

دیدگاه‌ها