کد خبر : 1959982 | 02 شهریور 1402 ساعت 00:24 | 18.3K بازدید | 25 دیدگاه

حضور بانوان بازی‌ها را زیباتر می‌کند

مهدی‌پور: ویدئو را دیدم و صددرصد خطا بود!

هافبک استقلال معتقد است از دست رفتن سه امتیاز مقابل سپاهان در ادامه مسابقات به ضرر تیمش خواهد بود.

مهدی‌پور: ویدئو را دیدم و صددرصد خطا بود!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور، هافبک اصفهانی استقلال، بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران با اعتراض به عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: قبل از اینکه توپ به دست ایمان سلیمی برخورد کند، میلاد زکی‌پور دو دستی ارسلان مطهری را هل داد. اگر یکی از کارشناسان داوری بگوید آن صحنه خطا نبوده بهتر است دیگر فوتبال بازی نکنیم. امروز اتفاقات خوبی نیفتاد و امیدوارم کارشناسان نظر بدهند. احساس می‌کنم حق استقلال خورده شد.

او با اشاره به اتفاقات دیگر بازی بیان کرد: با اینکه وضعیت چمن خوب نبود و نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد اما شاهد بازی پایاپایی بود. سپاهان به جز ضربه ایستگاهی و یک کرنر در نیمه دوم موقعیت خاص دیگری نداشت و موقعیت‌های ما بهتر و خطرناک‌تر بود، اما نتوانستیم استفاده کنیم. روی نصف موقعیت گل خوردیم که ناظمی می‌توانست قبل از آن خطای زکی‌پور روی مطهری را بگیرد. ویدیو را دیدم و صددرصد خطا بود.

ویدئو: 308698

هافبک آبی پوشان در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به داور مسابقه با سپاهان می‌دهد، گفت: ناظمی یکی از داوران خوب لیگ است، اما اتفاقاتی امروز افتاد. در صحنه اول به توپ نزدیک بودم و توپ اوت بود و کمک داور این سمت در نیمه زمین حریف بود. بعد خطا گرفتند و توپ ارسال شد که قبل از برخورد توپ به دست ایمان سلیمی، صددرصد روی ارسلان خطا شد و متاسفانه ناظمی صحنه را ندید.

مهدی‌پور افزود: سه امتیاز خیلی حساس را از دست دادیم که در ادامه لیگ صددرصد به ضرر ما خواهد بود. این بازی بالای جدولی و 6 امتیازی بود و ما اشتباهاً از دست دادیم. این همه زحمت کشیدیم اما به راحتی آب خوردن این اتفاقات می‌افتد و حق استقلال ضایع می‌شود.

ویدئو: 308699

هافبک سپاهان در خصوص عدم حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در ورزشگاه‌ها گفت: این اتفاق هر چه سریع‌تر باید در فوتبال بیفتد و حضور زنان را شاهد باشیم. با این اتفاق جو استادیوم خیلی قشنگ‌تر خواهد شد و پسران ما آنقدر فهیم هستند که خیلی موارد را بیشتر رعایت می‌کنند و به نظر اتفاق قشنگی خواهد بود اگر رخ دهد.

مهدی‌پور درباره موقعیت‌هایی که تیمش از دست می‌دهد، افزود: فرصت‌سوزی به تیم ما بازمی‌گردد، اما به خاطر اشتباهاتی که ربطی به تیم ما ندارد  امتیازات مهم را از دست می‌دهیم. فرصت‌سوزی برای هر بازیکنی پیش می‌آید و قطعاً بازیکن همه تلاشش را می‌کند توپ را تبدیل به گل کند، اما امروز اتفاقاتی دیدیم که خیلی خوب نبود.

ویدئو: 308700

دیدگاه‌ها