کد خبر : 1963910 | 17 شهریور 1402 ساعت 14:40 | 47.8K بازدید | 48 دیدگاه

دی‌یونگ هم مثل تراشتگن

بارسلونا فرمول نجات‌بخش را پیدا کرد

بارسلونا قصد دارد همان حرکتی که در مورد مارک آندره تراشتگن پیاده کرد را با فرانکی دی‌یونگ نیز اجرا کند.

بارسلونا فرمول نجات‌بخش را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از اینکه موفق شد قرارداد دروازه‌بان آلمانی را تا سال 2028 و با کسر دستمزد تمدید کند، اکنون همین کار را در مورد دی‌یونگ نیز انجام خواهد داد تا تضمین کند او با کسر دستمزد، بیشتر از سال 2026 به کارش در باشگاه کاتالان ادامه خواهد داد.

1915454

باشگاه بارسلونا بازار نقل و انتقالات تابستانی را با خرید پنج بازیکن (گوندوگان، اوریول رومئو، اینیگو مارتینز، ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو، به علاوه ویتور روکه در ژانویه) و 12 بازیکن جدا شده (اومتیتی، لنگله، ترینکائو، آلبا، دست، کویادو، نیکو گونزالس، کسیه، دمبله، آنسو فاتی، اریک گارسیا و عبده) و کاهش 161.7 میلیونی بودجه دستمزد نسبت به فصل قبل بست. همچنین جدایی پیکه، گریزمان و بوسکتس، سه بازیکنی که بالاترین دستمزد را در تیم داشتند، به این امر کمک زیادی کرد.

1913102

بارسا با هدف نزدیک‌تر کردن خود به تراز فرپلی مالی، با تمدید قرارداد تراشتگن و کسر دستمزد او قدم بزرگ دیگری برداشت. دروازه‌بان آلمانی که تا سال 2026 قرارداد داشت و بخشی از دستمزدش از زمان شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد، قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا برای دو سال دیگر تمدید کرد و در ازای آن بخشی از حقوق خود را کسر کرده و بخشی را هم به تعویق انداخت، چیزی که باعث شد بارسا بتواند قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند.

1920458

بارسا پس از نهایی کردن تمدید دروازه بان اصلی و کاپیتان دوم تیمش، اکنون کار خود را برای تضمین حضور فرانکی دی‌یونگ برای سال‌های بیشتر آغاز کرده است. هدف باشگاه بارسلونا تکرار فرمول تراشتگن با هافبک هلندی است که یک مهره کلیدی و حیاتی برای ژاوی محسوب می‌شود و همچنین کاپیتان چهارم تیم شده است. ستاره هلندی همواره از علاقه‌اش برای ماندن در بارسا حرف زده و اینکه مشکلی برای تمدید ندارد.

دیدگاه‌ها