کد خبر : 1964205 | 18 شهریور 1402 ساعت 17:57 | 48.9K بازدید | 85 دیدگاه

دومین درخواست کتبی پرسپولیس برای بخشش از آسیا

پرسپولیس اولین بازی خود در فصل جدید را باید بدون حضور هوادارانش برگزار کند و این در حالیست که انتظار می‌رفت حضور رونالدو در ایران بتواند اتفاقی تاریخی برای این تیم محسوب شود.

دومین درخواست کتبی پرسپولیس برای بخشش از آسیا

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دوره قبلی حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بیانیه به زعم باشگاه حماسی این تیم پیش از حضور در گوآ هند اکنون دردسر بزرگی برای این تیم شکل داده است.

آن بیانیه حماسی با شکایت باشگاه هندی منجر به جریمه نقدی و همچنین محرومیت یک جلسه ای پرسپولیس از همراهی هوادارانش شد تا آنها اکنون در بازگشت دوباره به این رقابت‌ها فرصت بزرگی را برای همراهی هواداران خود از دست بدهند.

با توجه به حساسیت و جذابیت‌هایی که بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان با توجه به حضور مانه و رونالدو به عنوان ستاره‌های ترکیب حریف می‌توانست داشته باشد، اکنون باشگاه پرسپولیس بار دیگر درخواست کتبی خود برای بخشودگی یک جلسه محرومیت هوادارانش را به AFC ارسال کرده است. هرچند این درخواست پیش از این نیز یک بار ارسال شده بود و از سوی کنفدراسیون رد شده بود.

با این حال احتمال محتمل همچنان رد درخواست بخشش از سوی پرسپولیس خواهد بود تا این تیم در اولین گام و در جدال با النصر بدون حضور هوادارانش مقابل حریف حاضر شود. اتفاقی که در این فصل و در لیگ برتر بارها برای آنها به واسطه امکانات و شرایط استادیوم آزادی تکرار شده است.

دیدگاه‌ها