کد خبر : 1966701 | 29 شهریور 1402 ساعت 01:07 | 216.2K بازدید | 79 دیدگاه

پرسپولیس تیم خوبی است، ولی تیم من بهتر بود

سرمربی النصر: ناراحتم که باید ایران را ترک کنم

سرمربی النصر می‌گوید که رونالدو نیز مثل بقیه بازیکنان است و تمام تلاشش را کرد.

سرمربی النصر: ناراحتم که باید ایران را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، پس از پیروزی شیرین تیمش برابر پرسپولیس، با تعریف و تمجید از شاگردان گل‌محمدی گفت: ما مقابل یک تیم خوب توانستیم یک نتیجه عالی کسب کنیم. برابر تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و حالا خودمان را برای دیدار بعدی (برابر الاهلی) آماده می‌کنیم.

وی درمورد اینکه برخلاف تصور، پرسپولیس امروز حریف قدرتمندی برای النصر نبود، گفت: اینجا حضور ندارم که پرسپولیس را تحلیل کنم، من اینجا هستم که درباره تیم خودم نظر بدهم. در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است. پس از گل‌هایمان بازی را کنترل کردیم. توانستیم در عرض بازی کرده و پرسپولیس را به بهترین شکل کنترل کنیم. سعی می‌کردیم از توپ‌های پشت دفاع استفاده کنیم و تیمم امروز بهترین عملکرد را داشت و پیروز بازی شدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است، اما امروز تیم من بهترین عملکرد را داشت و برنده شدیم. با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار شد، اما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این بازی اولین قدم ماست و تلاش می‌کنیم به‌عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم.

1928009

او درباره تمرین نکردن بازیکنان این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: در فوتبال امروزی شرایطی پیش می‌آید که خیلی وقت‌ها ممکن است تصمیمات متفاوتی بگیرید. النصر 12 بازیکن ملی‌پوش دارد و هر تصمیمی به همراه کادر فنی می‌گیرم، بهترین تصمیم خواهد بود.

کاسترو راجع به عدم گلزنی کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو نیز مثل بقیه بازیکنان است و تمام تلاشش را کرد که بهترین عملکرد را داشته باشد. درست است که نتوانست گلزنی کند، ولی حضور و نحوه بازی‌اش کمک کرد که النصر موفق به گلزنی شود. ما مقابل یک تیم خوب توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و برابر تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و از این به بعد آماده بازی آتی‌مان خواهیم شد.

او درباره استقبال هواداران ایرانی نیز گفت: ایران کشور بسیار خوبی است و خوشحالم به ایران آمدم و ناراحتم که باید اینجا را ترک کنم. نکات مثبت زیادی درباره ایران شنیدم و برای این کشور آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم. از هوادارانی که در فرودگاه و هتل حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها