کد خبر : 1966911 | 29 شهریور 1402 ساعت 22:28 | 25.5K بازدید | 118 دیدگاه

رئال 1-0 یونیون: جود را طلا بگیرید!

رئال مادرید بعد از 94 دقیقه ناکامی در عبور از دفاع فشرده یونیون برلین به لطف ستاره درخشان جدیدش جود بلینگام به گل رسید تا با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

رئال 1-0 یونیون: جود را طلا بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه نام رئال مادرید با چمپیونزلیگ گره خورده شکی وجود ندارد. رئال امشب فصل جدید این تورنمنت را در خانه مقابل یونیون برلین آغاز کرد که برای اولین بار در تاریخش به لیگ قهرمانان صعود کرده است. رئالی‌ها با دفاع متراکم حریف آلمانی مواجه شدند و تا وقتهای تلف شده انتهای بازی در رسیدن به گل ناکام ماندند اما جود بلینگام در دقیقه 90+4 گلی سه امتیازی به ثمر رساند تا تیم آنچلوتی با یک پیروزی استارت بزند.

ویدئو: 311264

تنها 3 دقیقه از بازی گذشته بود که یونیون روی دروازه رئال خطرساز شد. پاس رو به عقب بکر در نزدیکی نقطه پنالتی رسید ولی ضربه ضعیف او با دخالت ناچو در اختیار کپا قرار گرفت تا رئال در همان دقایق اولیه شوکه نشود.

1928412

با وجود حمله دقایق اولیه مشخص بود که یونیون با سیستم 5-3-2 تنها برای دفاع پرتعداد از دروازه‌اش به میدان آمده است. رئال سعی داشت قدرت دفاعی حریف را با حوصله امتحان کند. واسکز پاس کاماوینگا را ارسال کرد ولی ضربه خوسلو از کنار دروازه بیرون رفت.

در ادامه مودریچ از سمت راست یک کرنر به دست آورد. او خودش این ضربه را ارسال کرد ولی خوسلو نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ از بالای دروازه یونیون بیرون رفت.

1928409

در دقیقه 34 پاس رو به عقب مودریچ به بلینگام رسید و او قصد داشت از فاصله 12 قدمی با شوت دروازه یونیون را هدف بگیرد. ولی او در بدترین زمان ممکن تعادلش را از دست داد و یونیون موفق شد توپ را منطقه خطر دفع کند.

نیمه اول که با حملات رئال و دفاع سرسختانه یونیون برلین همراه بود در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1928413

در شروع نیمه دوم هم درست مثل نیمه اول یونیون برلین در یکی از معدود حملاتش به سمت دروازه رئال حرکت کرد. گوسنس، ملی‌پوش آلمانی یونیون توپ خوبی از به‌رنز دریافت کرد ولی شوت او به تور کنار دروازه کپا برخورد کرد.

چند دقیقه بعد رئال بهترین موقعیت خود تا اینجای مسابقه را به دست آورد. در دقیقه 52 شوت خوب رودریگو از سمت راست توسط دروازه‌بان یونیون، رونو، با واکنشی زیبا دفع شد. مادرید اما به فشار ادامه داد و این بار پاس واسکز به رودریگو رسید ولی حرکت آکروباتیک این ستاره برزیلی به تیر دروازه برخورد کرد.

1928414

سه دقیقه بعد کاماوینگا با یک پاس رو به عقب خوسلو را صاحب توپ کرد و شوت پای چپ او را دروازه‌بان یونیون به شکل ناقض دفع کرد ولی بونوچی به حرکتی هوشمندانه توپ را با ضربه سر راهی کرنر کرد تا دروازه یونیون نجات پیدا کند.

رئال در دقیقه 63 برای دومین بار تیر دروازه را لرزاند. رودریگو از کناره زمین سانتری برای خوسلو ارسال کرد و ضربه سر چکشی او به تیر سمت چپ دروازه رونو برخورد کرد تا رئال همچنان در گلزنی ناکام باشد.

در این مسابقه انگار بخت با رئال یار نخواهد شد. شاگردان آنچلوتی هر چه می‌زنند به شکلهای مختلف وارد دروازه نمی‌شود. رئال از سمت راست صاحب کرنر دیگری شد و ضربه سر خوسلو به سمت گوشه سمت راست دروازه یونیون می‌رفت. در کمال تعجب توپ او در میانه راه به هم‌تیمی‌اش واسکز برخورد کرد. رودیگر توپ برگشتی را به شوتی محکم به سمت دروازه یونیون فرستاد که از بالای دروازه بیرون رفت هر چند داور به دلیل بالا آمدن بیش از حد پای او اعلام خطا کرده بود.

امشب انگار شب خوسلو نیست. او پاس رودریگو را با ضربه والی به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

1928411

 

1928408

اما ستاره بی چون و چرای این فصل رئال مادرید در نهایت اتوبوس یونیون برلین را بی‌اثر کرد و در دقیقه 90+4 گل نجات‌بخش رئال را به ثمر رساند. باز هم یک کرنر به نفع رئال مادرید؛ سفیدپوشان این بار کرنر را کوتاه ارسال کردند و فده والورده از پشت محوطه جریمه شانسش را برای شوت زدن امتحان کرد. توپ بعد از برخورد به چند بازیکن در شلوغی محوطه جریمه مقابل بلینگام افتاد تا شماره 5 رئال با فرصت‌طلبی و تیزهوشی دروازه یونیون را باز کرده و سه امتیاز شیرین برای رئال به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها