کد خبر : 1967713 | 02 مهر 1402 ساعت 17:26 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

سون جای خالی هری کین را پر کرده است

رخ‌نمایی آسیا در شمال لندن: تاتنهام تسلیم نمی‌شود

تاتنهام که در دربی شمال لندن با گل به خودی کریستین رومرو از آرسنال عقب افتاده بود با گلی که سون هیونگ مین در نیمه اول به ثمر رساند به بازی برگشت.

رخ‌نمایی آسیا در شمال لندن: تاتنهام تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن بین دو تیم این منطقه یعنی تاتنهام و آرسنال یکی از دربی‌های حساس و پرهیجان فوتبال انگلیس است.

اولین دربی لندن در فصل جدید امروز در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال در حال برگزاری است. با توجه به اینکه آرسنال مثل فصل گذشته مدعی قهرمانی به حساب می‌آید و تاتنهام در هفته‌های گذشته با هدایت سرمربی جدیدش پوستکوگلو نمایش‌های دلچسبی به نمایش گذاشته انتظار می‌رفت امشب در شمال لندن شاهد دیداری جذاب باشیم.

نیمه اول این بازی نشان داد انتظارها بی‌دلیل نبوده است. آرسنال در دقیقه 26 با گل به خودی‌ای که کریستین رومروی آرژانتینی وارد دروازه هم‌تیمی‌اش ویکاریو کرد از توپچی‌ها عقب افتاد.

اما در دقیقه 42 تاتنهام کار را به تساوی کشاند تا نشان دهد به راحتی تسلیم نخواهد شد. درحالیکه تاتنهامی‌ها روی دروازه آرسنال هجوم می‌آوردند ضربه سر رو به عقب جانسون در درون محوطه جریمه توپ را در سمت چپ به مدیسون رساند. این ستاره جدید تاتنهام با یک حرکت تماشایی بوکایو ساکا را محو کرده و با ورود به محوطه جریمه پاس به عقبی ارسال کرد تا سون هیونگ مین درحالیکه بین دو مدافع آرسنال حضور داشت با ضربه‌ای هوشمندانه توپ را به جهت مخالف فرستاده و دروازه آرسنال را باز کند.

1930064
1930065
1930066

دیدگاه‌ها