کد خبر : 1968323 | 04 مهر 1402 ساعت 21:51 | 22.1K بازدید | 13 دیدگاه

ادامه پس‌لرزه‌های روبیالس: میزبانی اسپانیا گرفته شد!

ماجراهای لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، باعث شد یوفا اعلام کند محل برگزاری کنگره 2024 خود را از شهر مادرید به پاریس منتقل کرده است.

ادامه پس‌لرزه‌های روبیالس: میزبانی اسپانیا گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، پس‌لرزه‌های بحران ناشی از رفتار ناشایست لوئیس روبیالس در فینال جام جهانی زنان همچنان در فوتبال اسپانیا و اروپا ادامه دارد.

یوفا امروز اعلام کرد به دلیل تنش‌هایی که ماجراهای مربوط به روبیالس ایجاد کرده بود تصمیم گرفته محل برگزاری کنگره 2024 خود را از شهر مادرید به پاریس منتقل کند. روبیالس علاوه بر ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا به عنوان نائب‌رئیس یوفا فعالیت می‌کرد. او ابتدا از این پست تعلیق شد و در نهایت زیر فشارهای سنگین از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا هم کناره‌گیری کرد.

کنگره یوفا قرار است طبق برنامه در تاریخ 8 فوریه 2024 در مادرید، پایتخت اسپانیا، برگزار شود. یوفا اعلام کرد با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال حاضر رئیس ندارد و یک سرپرست به صورت موقت آن را اداره می‌کند تصمیم گرفته کنگره را به مکانی دیگر منتقل کند.

1931382

این تصمیم یوفا در جلسه کمیته اجرایی این نهاد که در قبرس برگزار شد مورد تایید قرار گرفت و رسمی شد.

فیفا بعد از ماجراهای فینال جام جهانی 2023 زنان روبیالس را به حالت تعلیق درآورد و اعلام کرد او دیگر در این نهاد پستی ندارد. امروز جانشین او معرفی شد و آرماند دوکا از آلبانی رسما به عنوان نایب‌رئیس یوفا آغاز به کار کرد.

دیدگاه‌ها