کد خبر : 1970343 | 12 مهر 1402 ساعت 20:58 | 47.2K بازدید | 11 دیدگاه

تسویه‌حساب انریکه با بازیکن قدیمی: ازت متنفرم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن به مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی گفت که او از آن جنس بازیکنانی است که او از آنها بیزار است.

تسویه‌حساب انریکه با بازیکن قدیمی: ازت متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی در تابستان امسال پاری سن ژرمن را بعد از یازده سال به مقصد العربی ترک کرد. او در مدت حضورش در تیم فرانسوی، 416 بار برای تیمش به میدان رفت و 11 گل را هم به ثمر رساند. بر کسی پوشیده نبود که رابطه بین او و سرمربی تیم پاریسی علت اصلی خروج وراتی بوده است.

وراتی در  فصل گذشته اصلا به بازی دعوت نشد و در نهایت تابستان با انتقال 45 میلیون یورویی به باشگاه العربی رفت و با خاطره‌ای تلخ باشگاهی را که بیش از یک دهه در آن حضور داشت را ترک کرد.

1935828

با این حال، شدت خصومت آنها تازه در گزارشی جدید و شوکه‌کننده از لوپاریزین آشکارتر شده است. هافبک ایتالیایی ادعا می‌کند که لوئیس انریکه نسبت به ستاره ایتالیایی که ماه آینده 31 ساله می‌شود، بی‌اعتنا بود. مربی مستقیما به وراتی گفته است: "تو از آن جنس بازیکن‌هایی هستی که من ازشان نفرت دارم."

به نظر می‌رسد که سبک بازی تنها علت اصلی این انزجار نبوده است، بلکه لوئیس انریکه به سبک زندگی و انتخاب‌های شخصی وراتی هم اشاره داشته است. این مکالمه وضعیت را به جایی رساند که این دو نتوانستند حضور در کنار یکدیگر را تحمل کنند و با رسیدن یک پیشنهاد وسوسه برانگیز از خاورمیانه، وراتی بهترین انتخاب را در ترک پاریس دید.

دیدگاه‌ها