کد خبر : 1971797 | 18 مهر 1402 ساعت 23:13 | 25.2K بازدید | 20 دیدگاه

در انگلیس همه به این تیم حسادت می‌کنند!

کریس ساتن، مجری و تحلیلگر فوتبال، معتقد است به خاطر شروع بدون شکست در لیگ برتر، برخی از افراد به تاتنهام حسادت می‌کنند و می‌خواهند این تیم زودتر شکست بخورد.

در انگلیس همه به این تیم حسادت می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو پس از پیروزی در 6 بازی از 8 بازی اول خود در لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند و آخرین برد آنها در نبرد 1-0 در زمین تیم لوتون بود که با 10 نفر به پیروزی رسیدند. آنها در لیگ برتر هنوز شکست نخورده‌اند و از دو بازی مقابل دو حریف قدرتمندشان، لیورپول و آرسنال، 4 امتیاز ارزشمند کسب کرده‌اند. با توجه به سابقه این تیم به عنوان یک باشگاه، هنوز هم شک و تردیدهای زیادی وجود دارند  که آیا واقعا این تیم می‌تواند یک مدعی قهرمانی جدی باشد یا خیر.

کریس ساتن در واکنش به صدرنشینی تاتنهام و اخبار پیرامون این تیم گفت که رفتار حسادت آمیز در مورد تاتنهام را دوست ندارد: "من این وضع را دوست ندارم. چرا ما نمی‌توانیم برای تاتنهام خوشحال باشیم که آنها در حال بازی خوب هستند؟ من فکر می‌کنم که آنها کمی به پوستکوگلو و تیمش حسادت می‌کنند. به نظر من، آنها می‌خواهند که او یکی دو بازی را ببازد و شکست بخورد. انگار افرادی در صف منتظر هستند که تیم تاتنهام ببازد. این رفتار در روزنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و بچگانه است.

1938573

این یک شروع عالی برای این تیم است، فکر می‌کنم آنها خوب ادامه خواهند داد، اما من معتقدم که آنها قهرمان لیگ نخواهند شد. این سخت‌ترین کار دنیای فوتبال است و برای آنها در این راه دست‌اندازهای زیادی وجود دارد."

دیدگاه‌ها