کد خبر : 1973342 | 26 مهر 1402 ساعت 09:03 | 37.6K بازدید | 43 دیدگاه

اروگوئه 2-0 برزیل: شکست با تلفات سنگین

برزیل در چهارمین دیدارش در مقدماتی جام جهانی 2026 با نتیجه 2-0 مقابل اروگوئه مغلوب شد.

اروگوئه 2-0 برزیل: شکست با تلفات سنگین

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که ورزشگاه سنتناریوی مونته‌ویدئو برگزار شد، تیم میزبان دو بار توسط داروین نونیز و نیکلاس دلا کروز به گل رسید و توانست به رتبه دوم جدول منطقه آمریکای جنوبی صعود کند. از سوی دیگر برزیل در شبی که نتیجه را واگذار کرد، با مصدومیت نیمار هم مواجه شد و این ستاره با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.

ویدئو: 313744

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و موقعیت‌های چندانی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 42، داروین نونیز گل اول بازی را به ثمر رساند.
روی یک حرکت از سمت چپ بود که نفوذ خوب ماکسیمیانو آرائوخو و ارسال او به دهانه دروازه را داروین نونیز با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

1941405

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول نیمار که در درگیری با دلا کروز دچار آسیب دیدگی شد، با برانکارد از زمین بیرون رفت و جای خود را به ریچارلیسون داد. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این برتری استفاده کنند و موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

در ادامه بازی متعادل شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 69 به گل تساوی برسند اما شوت تماشایی رودریگو از روی ضربه آزاد به تیر دروازه اروگوئه برخورد کرد.
در حالی که برزیلی‌ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این اروگوئه بود که در دقیقه 77 به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکت از سمت راست، داروین نونیز در گوشه محوطه شش قدم صاحب توپ شد و به هر شکل ممکن توپ را از بین مدافعان حریف به دلا کروز رساند و او هم با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.

1941406

در دقایق پایانی برزیلی‌ها تلاش زیادی کردند تا گل‌های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 2-0 اروگوئه به پایان برسد.
اروگوئه با این تساوی 7 امتیازی شد و به دلیل گل زده بیشتر از برزیل، در رتبه دوم گروه قرار گرفت و سلسائو به رتبه سوم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها