کد خبر : 1973869 | 28 مهر 1402 ساعت 17:59 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

الاتحاد با این 11 بازیکن در بازی حساس

نفرات منتخب نونو سانتو در دیدار الاتحاد مقابل التعاون مشخص شدند.

الاتحاد با این 11 بازیکن در بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که یکی از رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده، یکی از دیدارهای حساس هفته دهم لیگ روشن را مقابل تیم رده دومی التعاون برگزار می‌کند.

مارسلو گروهه، عمر هوساوی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، احمد بامسعود، انگولو کانته، عوض الناشری، رومارینیو، ایگور کورونادو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما 11 بازیکنی هستند که با نظر نونو سانتو در ترکیب الاتحاد عربستان مقابل التعاون قرار گرفته‌اند و امیدوار به پایان ناکامی‌ها و کسب پیروزی هستند.

الاتحاد که در دو هفته اخیر لیگ روشن عربستان موفق به کسب پیروزی نشده و یک تساوی در جدال با الفیحاء و یک شکست مقابل الاهلی داشته، امیدوار است امشب در دیدار برابر التعاون به برتری برسد و ترکیب این تیم نیز نسبت به بازی قبل سه تغییر داشته که عمر هوساوی، مهند الشنقیطی و عوض الناشری جای حسن کادش، مدالله العلیان و فابینیو را گرفته‌اند.

شاگردان نونو سانتو با 6 پیروزی، یک مساوی و دو شکست در این فصل 19 امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ روشن عربستان هستند که در صورت برتری مقابل التعاون جایگاه این تیم را در رده دوم می‌گیرند.

گفتنی است، تیم فوتبال الاتحاد عربستان باید سه روز دیگر در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق برود.

1942170

دیدگاه‌ها