کد خبر : 1976554 | 09 آبان 1402 ساعت 10:13 | 8.5K بازدید | 20 دیدگاه

عادل: باید یک نفر مثل ولاسکو را برای تیم ملی بیاوریم

عادل غلامی معتقد است که باید تمام جوانب در مورد سرمربی جدید تیم ملی سنجیده شود.

عادل: باید یک نفر مثل ولاسکو را برای تیم ملی بیاوریم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار شد و در پایان این جلسه 5 ساعته مقرر شد داورزنی از بلیجینی، هاینن، پیاتزا، الکنو، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان یک سرمایه بین المللی والیبال ایران بر اساس هدف گذاری سکوی المپیک 2028 برنامه اختصاصی دریافت کند و خواستار لیست کادر فنی پیشنهادی شود.

عادل غلامی، ستاره سابق تیم ملی به عنوان یکی از حاضران در این نشست گفت: "سرمربی خارجی باید سیستم‌های ایران را بپذیرد. نیاز به فردی داریم که برای والیبال ایران تیم بسازد. ولاسکو که به ایران آمد تیم درست کرد و با سه ترکیب به نتیجه رسید. باید بازیکنان فرد مورد نظر را بپذیرند و قرار است آن بازیکنان با مربی در ارتباط باشند و شرایط راحت و ایده آلی با سرمربی داشته باشند. مشورتی از بازیکنان اصلی درباره گزینه‌ها بگیرید چون آن‌ها قرار است در زمین بازی کنند."

غلامی در ادامه تاکید کرد: "بحث فرهنگی ایران نسبت به دیگر کشورها متفاوت است و همه به یک شیوه تربیت نمی‌شویم و نسلی که در تیم ملی بازی می‌کنند هم کاملا متفاوت از نسل گذشته هستند و بیشتر به فکر رفاه است تا تعامل. در زمان کواچ چون نظارت خوبی نداشتند تیم در حال از هم پاشیدن بود. گذشته باید جلوی چشم باشد و فردی را انتخاب کنیم که شناخت خوبی داشته باشد. در سال 2015 با یک تصمیم درست و انتخاب لوزانو تیم ملی بار دیگر احیا شد. امثال توتولو و سیچلو باید در کنار تیم ملی استفاده شوند."

دیدگاه‌ها