کد خبر : 1976871 | 10 آبان 1402 ساعت 18:31 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

خیلی عقبیم اما...

پیام مدافع قدیمی مس: ما هم مدعی هستیم!

مدافع مس رفسنجان می‌گوید تعطیلات و وقفه‌های لیگ برتر روی کیفیت مسابقات لیگ برتر تاثیر گذاشته است.

پیام مدافع قدیمی مس: ما هم مدعی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر میهمان پیکان بود و با یک گل حریف خود را شکست داد تا در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد. حسن جعفری در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: امسال همه تیم‌ها خوب هستند و پیکان هم تیمی نیست که به راحتی بتوان آن را شکست داد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم. قطعا این امتیازات در ادامه مسیر به ما کمک می‌کند.

او سپس با اشاره به عملکرد خوب پیکان در این مسابقه گفت: پیکان برابر پرسپولیس و سپاهان هم نمایش خوبی داشت و مقابل ما هم با برنامه بازی کردند. زمانی هم که ما جلو افتادیم، طبیعی بود که بی‌محابا فشار بیاورند، اما خدا را شکر با تمرکزی که تیم داشت و توصیه‌هایی که به بچه‌ها شده بود، توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و برنده بازی شویم.

جعفری در خصوص حضور مس در رتبه هشتم جدول عنوان کرد: هنوز هفته‌های ابتدایی فصل است و ما هم در شروع مسابقات نتایج خوبی نگرفته بودیم، اما در بازی‌های اخیر روند رو به رشدی داشتیم. با این پیروزی هم هنوز اتفاقی نیفتاده و ما خیلی عقب هستیم‌. بازی به بازی پیش می‌رویم تا ان‌شاءالله خودمان را به جایگاهی که مدنظرمان است، برسانیم.

1753311

او درباره تاثیر برنامه لیگ برتر روی عملکرد مس گفت: واقعا این شرایط تاثیر زیادی داشته است. از هر فوتبالیستی که سوال کنید می‌گوید باید چند بازی پشت سر هم و با فاصله ۵-۶ روز انجام بدهیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل بدنی، ذهنی و تاکتیکی برسیم. این وقفه‌ها همه تیم‌ها را اذیت کرد و روی کیفیت لیگ و بازیکنان تاثیرگذار بود. اینکه یک بازی بکنی و یک ماه بعد یک بازی دیگر داشته باشی، اذیت‌کننده است. وقتی تعطیل می‌شویم، باید وارد فاز بدنسازی شویم که این موضوع ضربه می‌زند. امیدوارم از این به بعد برنامه‌ریزی طوری باشد که کادرفنی تیم‌ها بتوانند ایده‌های خود را پیاده کنند و ما هم به شرایط خوبی برسیم.

بازیکن باتجربه مس رفسنجان درباره هدف این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: من از اولین فصل حضور مس در لیگ برتر به این تیم اضافه شدم. این تیم سال به سال بهتر شد و ارتقا پیدا کرد. در ابتدا آقای ربیعی زحمت کشیدند و حالا هم آقای الهامی آمده‌اند و ما تلاش می‌کنیم نسبت به سال قبل بهتر کار کنیم و نتیجه بگیریم. تمام تلاش و تمرکز ما روی این موضوع است. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند اما ما هم سعی می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که آیا مس می‌تواند خود را به جمع مدعیان لیگ برتر برساند، گفت: تیم ما چه از لحاظ بازیکن و چه کادرفنی پتانسیل این را دارد و همه هم تلاش می‌کنند که این اتفاق رخ بدهد. ما به عنوان بازیکن با تمام تمرکزمان تلاش می‌کنیم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد. هدف‌مان این است که بین مدعیان حضور داشته باشیم.

1791514

او در‌ مورد حضور ساکت الهامی در رفسنجان گفت: هر مربی، ایده‌ها و فلسفه‌های خودش را دارد. آقای الهامی هم تلاش می‌کند تا مس بهترین عملکرد را داشته باشد و ما هم به عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم خواسته‌های ایشان را در زمین پياده کنیم.

جعفری درباره شرایطی که مس رفسنجان دارد، توضیح داد: فصل چهارمی است که اینجا هستم و واقعا این تیم و مردم رفسنجان را دوست دارم. دوست داشتم این فصل هم اینجا باشم و باز هم تلاش کنم تا بهترین عملکرد داشته باشم. امیدوارم لطف خدا از اینجا به بعد هم شامل حالم شود و بتوانم بهترین نسخه از خودم را به نمایش بگذارم.

مدافع مس در پایان درباره دیدار با فولاد در هفته نهم عنوان کرد: فولاد یک باشگاه بزرگ است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. من به شخصه با جایگاه تیم‌ها در جدول درباره آنها قضاوت نمی‌کنم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و حتی چند بازیکن باکیفیت فصل قبل ما هم به آنجا رفته‌اند. همان‌طور که گفتم امسال همه تیم‌ها خوب هستند اما ما در خانه بازی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها