کد خبر : 1977115 | 11 آبان 1402 ساعت 19:42 | 27.1K بازدید | 24 دیدگاه

چهار هفته است خطاهایی که روی من می‌شود، پنالتی نمی‌گیرند

محمدی: صدایم را درآوردید، من تمارض نمی‌کنم!

مهاجم استقلال نسبت به گرفته نشدن خطاهای مشکوک در محوطه جریمه در هفته‌های گذشته روی خودش گلایه کرد.

محمدی: صدایم را درآوردید، من تمارض نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی بعد از تساوی دو بر دو استقلال و شمس آذر گفت: نمی‌خواهم صحبتی کنم، اما الان چند هفته است روی من پنالتی می‌شود و نمی‌گیرند. نیمه اول امروز و بازی با مس رفسنجان هم اینگونه بود. یک کاری کردند صدای آدم دربیاید. داور هم خوب بود و زحمت کشید اما من درباره خودم صحبت می‌کنم. چهار هفته است روی من پنالتی می‌شود و نگرفتند. نمی‌دانم واقعا...

او درباره اینکه اگر درباره داوری حرف بزند، محروم می‌شود، گفت: من درباره داوری صحبت نکردم، درباره خودم است. پنالتی‌های روی من گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنند من تمارض می‌کنم.

ویدئو: 315432

مهاجم استقلال درباره اینکه شاید روی او حساس شده‌اند، تاکید کرد: اصلا حساسیتی وجود ندارد. پنالتی قانون است و باید بگیرند. بازی با مس رفسنجان و نیمه اول امروز صددرصد روی من پنالتی شد. با داور هم کاری ندارم، من اصلا حرف نمی‌زنم، اما یک کاری کردند که بیایم و مصاحبه کنم. صدایم را درآورده‌اند...

محمدی درباره حواشی اخیر علیه تیمش گفت: چیزی که از تیم خودمان می‌بینم، یکدل هستیم و تمرکزمان بهم نمی‌ریزد. کار خودمان را انجام می‌دهیم و به کسی کار نداریم.

مهاجم استقلال درباره شانس دعوت خود به اردوی تیم ملی افزود: در قطر و پرتغال بازی کردم و صددرصد توانم را گذاشتم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و به تیم ملی دعوت شوم. در استقلال هم صددرصد توانم را گذاشته‌ام تا دل هواداران را شاد کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

محمدی در پایان گفت: خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است و من به این تیم خیلی امید دارم. امیدوارم به اهدافمان برسیم.

دیدگاه‌ها