کد خبر : 1979541 | 21 آبان 1402 ساعت 20:51 | 9.7K بازدید | 40 دیدگاه

بارسلونا 2-1 آلاوس: کامبک با دبل لواندوفسکی

بارسلونا در دیداری که زود گل خورد با دو گل روبرت لواندوفسکی با نتیجه 2-1 آلاوس را شکست داد.

بارسلونا 2-1 آلاوس: کامبک با دبل لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سیزدهم لالیگا امشب از آلاوس میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 در دیداری که خیلی زود عقب افتاده بود، برنده شد.

بارسا پس از شکست هفته گذشته مقابل شاختاردونتسک امشب خیلی زود از حریفش عقب افتاد و هنوز دقیقه یک تمام نشده بود که گل خورد.

ویدئو: 316548

از میانه میدان جون گوریدی پس از اینکه ایلکای گوندوگان نتوانست او را مهار کند به سمت دروازه بارسلونا دوید. او توپ را تا نزدیکی محوطه جریمه پیش برد.

1953365

با پاس به سمت چپ لوپز توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه پاس داد که سامو اوموردیون توپ را از بین پاهای مارک آندره تراشتگن عبور داد و تیمش را در ثانیه 18 به گل رساند.

پس از این گل بارسا با یک شوک مواجه شد که عملکرد کلی این تیم را دستخوش تغییر کرد. تیم میزبان که برای این گل آمادگی نداشت تا پایان نیمه اول تلاش زیادی برای جبران گل داشت اما در نهایت بازنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم بارسا عملکرد بهتری را آغاز کرد که دقیقه 53 به هدفش رسید و گل تساوی وارد دروازه آلاوس شد.

1953367

ارسال بلند ژول کنده به داخل محوطه جریمه حریف با ضربه سر روبرت لواندوفسکی همراه شد که با فاصله از دستان دروازه‌بان حریف به داخل دروازه رفت.

بارسلونا پس از گل روی دروازه حریف فشار آورد و برای گل دوم تلاش می‌کرد که خطا روی فران تورس موجب شد یک ضربه پنالتی به دست بیاید.

1953366

این ضربه پنالتی را لواندوفسکی با ضربه محکم پای راست وارد دروازه آلاوس کرد تا تیمش را در دقیقه 77 پیش بیندازد و شانس برد را به آبی اناری پوشان هدیه بدهد.

بارسا طی دقایق پایانی بازی منظم دفاع کرد و اجازه نداد حریف موقعیت‌های خطرناک ایجاد کند تا در نهایت به سه امتیاز این دیدار برسد.

دیدگاه‌ها