کد خبر : 1981537 | 01 آذر 1402 ساعت 07:18 | 18.9K بازدید | 13 دیدگاه

کاتانچ مقابل ایران به نقطه جوش رسید (عکس)

سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل ایران در نیمه دوم شرایط ویژه‌ای را از سر گذارند.

کاتانچ مقابل ایران به نقطه جوش رسید (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، علاقمندان به فوتبال در ایران خاطرات ویژه‌ای از سرکو کاتانچ از مقدماتی جام جهانی قطر در ذهن دارند. تیم ملی به رهبری مارک ویلموتس بلژیکی در عراق مقابل تیم ملی این کشور به رهبری کاتانچ صف‌آرایی کرد و در ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کرد تا صعودش پس از شکست دوم مقابل بحرین کاملا به خطر بیفتد.

عراق رقیب سرسختی برای ایران بود، اما پس از تغییر سرمربی و حضور دراگان اسکوچیچ، ملی پوشان فوتبال ایران موفق به شکست یک بر صفر تیم کاتانچ شدند و بحرین را هم بردند تا راه صعود به مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را هموار کنند.

کاتانچ پس از جدایی عجیب وغیرمنتظره از عراق به ازبکستان پیوست و چند ماه پیش شاگردانش در غیاب او مقابل تیم ملی ایران صف آرایی کردند و در پایان با نتیجه یک بر صفر بازنده شدند.

در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 هم چیزی نمانده بود که دومین شکست ازبکستان طی چند ماه اخیر مقابل ایران رقم بخورد، اما تغییرات سرمربی اسلوونیایی به کمک ازبک‌ها آمد و آنها در نیمه دوم نمایشی کاملا متفاوت را ارائه کردند.

با وجود نمایش برتر تیم ملی ازبکستان مقابل ایران آنها در اواسط نیمه دوم برای ثبت گل تساوی به مشکل خورده بودند و این دقایق همانجایی بود که کاتانچ چندین مرتبه اعتراض‌های تندی نسبت به محمد عبدالله داور اماراتی مسابقه داشت؛ اعتراض‌هایی که در نهایت با اخراج یکی از دستیارانش همراه شد و در ادامه آنها توانستند مزد برتری خودشان در نیمه دوم را بگیرند و 10 دقیقه مانده به پایان مسابقه گل تساوی را وارد دروازه بیرانوند کنند و یک امتیاز در خانه از ایران بگیرند.

دیدگاه‌ها