کد خبر : 1981956 | 02 آذر 1402 ساعت 22:14 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره آرژانتینی برای ماندن سرمربی‌اش دست به دعا شد!

لئاندرو پاردس، ستاره تیم ملی آرژانتین، امیدوار است لیونل اسکالونی، سرمربی این تیم، "نظرش را تغییر دهد" و در مورد استعفای احتمالی خود تجدید نظر کند.

ستاره آرژانتینی برای ماندن سرمربی‌اش دست به دعا شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی در منطقه کونکاکاف، موفق شد برای اولین بار برزیل را شکست دهد. جدای از درگیری‌های شدید بین بازیکنان و هواداران دو تیم، صحبت‌های سرمربی این تیم مبنی بر احتمال کناره‌گیری از سمتش، باعث شد طعم این پیروزی تاریخی آرژانتین برای هواداران این تیم تلخ شود. این سرمربی گفت که "باید به قدم بعدی فکر کند" و " تیم ملی آرژانتین لیاقت یک سرمربی خوشحال را دارد".

پاردس پس از بازی با رسانه‌ها گفت: "ما با اسکالونی صحبت نکردیم. ما می‌دانیم که او مغز متفکر است، امیدواریم او با ما بماند. هر کس برای تصمیماتش دلایل خودش را دارد و ما فقط می‌توانیم امید داشته باشیم که او منصرف شود."

1957795

آرژانتین از زمانی که اسکالونی هدایت تیم را برعهده گرفت، شکوفا شده است. پس از یک نتیجه ناامید کننده در بازی قبلی مقابل اروگوئه، سرمربی نشان داد که می‌تواند نیروهای خود را برای بازگشت به بازی حتی در پرفشارترین شرایط تقویت کند. آنها در حال حاضر در صدر گروه مقدماتی جام جهانی قرار دارند و هشت امتیاز برتری نسبت به برزیل رده ششمی که سه بازی متوالی تحت هدایت فرناندو دینیز را باخته است، دارند.

دیدگاه‌ها