کد خبر : 1982564 | 05 آذر 1402 ساعت 15:12 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

هاجر دباغى و بر هم زدن توازن ليگ به نفع سپاهان

هاجر دباغى بعد از درخشش در جام باشگاه‌های زنان آسيا با تيم گلومام كرالاى هندوستان، با فسخ قرارداد خود به ايران برگشته تا به سپاهان اضافه شود.

هاجر دباغى و بر هم زدن توازن ليگ به نفع سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هاجر دباغى با تيم هندى سه ماهه و با شرط تمديد و فسخ از سوى بازيكن بود كه این ملى‌پوش فوتبال ايران و ستاره تيم هندى در رقابت‌هاى باشگاهى قاره کهن، بعد از گذشت ٣٨ روز و پايان جام باشگاه‌هاى آسيا، براى كمک و قرار گرفتن در تركيب سپاهان اصفهان به ايران برگشت.

با توجه به عملكرد ستودنى هاجر دباغى در تركيب تيم گلومام كرالاى هند و تاثير گذارى در نتايج اين تيم براى كسب جايگاه دوم در گروه A جام باشگاه‌هاى آسيا، مسئولان تيم قهرمان ليگ زنان فوتبال هند اصرار زيادى به تمديد قرارداد با قبول شرايط ستاره ايرانى خود را داشتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

هاجر دباغى در ٣٨ روز قراردادى كه با هندى‌ها تجربه كرد، موفق شد با تأثيرگذارى خيره‌كننده در تک گل بازى دوم مقابل حريف چين تايپه‌اى و به ثمر رساندن گل و ثبت پاس گل مقابل حريف تايلندى، ستاره تيم هندى لقب گيرد.

دباغی در تمرينات گروهى سپاهان در يكى دو روز اخير حاضر شده و در حال حاضر درگير فيزيوتراپى و درمان كشيدگى تاندون مچ پاى خود براى برطرف شدن آسيب‌ديدگى به يادگار مانده از آخرين رقابت جام باشگاه‌هاى آسياست.

هاجر دباغى سال قبل با وجود حضور در پست هافبک، موفق شد يازده گل براى سپاهان در ليگ برتر فوتبال زنان ايران به ثمر برساند تا عنوان سومين گلزن برتر ليگ را به خود اختصاص دهد. دختر ٢۴ ساله فوتبال ايران كه در سال ٢٠٢٢ از سوى AFC به عنوان ستاره آينده‌دار فوتبال زنان آسيا انتخاب شد، تا كنون ۵۹ بازى و ٢۴ گل را در تركيب تيم ملى بزرگسالان ايران تجربه كرده است.

1958778

دباغى كه يك‌بار و در اولين سال حضورش در ليگ برتر با تيم فوتبال "آينده سازان ميهن نجف آباد" اصفهان جام قهرمانى را بالاى سر برده، به همراه ميترا نظرى، قديمى‌ترين بازيكن فوتبال زنان سپاهان اصفهان به حساب مى‌آيد.

شماره ۲۰ سپاهان که سابقه ١١٣ بازى براى اين تيم در ليگ برتر، زدن ١٣٤ گل در تاريخ حضورش با دو تيم اصفهانى در اين رقابت‌ها و كسب يک دوره خانم گلى را دارد، سال قبل با سپاهانى‌ها مقام نایب قهرمانى ليگ برتر را جشن گرفت.

حالا بايد ديد نيلوفر اردلان كه امسال سرمربى تيم فوتبال سپاهان شده و با تيمى بومى و جوان در رقابت‌هاى ليگ برتر حضور يافته، جمعه (۱۰ آذر) برابر ايساتيس كران فارس مى‌تواند از هاجر دباغى با رفع مصدوميت رو به بهبود مچ پايش استفاده كند يا خير.

در شانزدهمين دوره ليگ برتر جنگى تمام عيار بين تيم‌های خاتون بم، سپاهان اصفهان، پالايش گاز ايران و ملوان بندرانزلى براى كسب عنوان قهرمان در خواهد گرفت كه حتى تيم‌هاى ديگر را نيز نمى‌شود دست كم گرفت. بى شک بازگشت هاجر دباغى به ليگ برتر و تركيب سپاهان توازن براى قهرمانى دوباره خاتون بم را برهم خواهد زد.

پوريا تابان

دیدگاه‌ها