کد خبر : 1989903 | 06 دی 1402 ساعت 06:44 | 29.7K بازدید | 62 دیدگاه

برای ثبت قرارداد بدنساز اسپانیایی

استقلال همچنان درگیر کاهش قرارداد بازیکنان!

با اعلام جواد نکونام ماجرای کاهش قرارداد بازیکنان استقلال همچنان ادامه دارد!

استقلال همچنان درگیر کاهش قرارداد بازیکنان!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای مبلغ کاهش قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال برای آنکه مجموع قراردادهای این باشگاه از سقف بودجه عبور نکند، مدت زیادی باعث ایجاد حاشیه برای آبی‌پوشان شد. حالا در شرایطی که استقلالی‌ها اعتقاد دارند با بازگشت امتیازات کسر شده از پرسپولیس و سپاهان عملا سقف بودجه زیر پا گذاشته شده، به گفته نکونام باشگاه استقلال همچنان در گیر و دار کاهش رقم قرارداد بازیکنان است!

نکونام در لابه‌لای گلایه‌های تند و پر از خشم خود نسبت به بازگشت 4 امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس و صعود آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر از ثبت نشدن قرارداد یکی از اعضای تیم خود به خاطر سقف بودجه حرف زد.

او گفت: «از قبل از شروع فصل درگیر سقف بودجه بودیم تا همین الان که هنوز قرارداد یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم ثبت نشده است. همين دو روز گذشته داشتيم بخاطر قراردادش دعوا مي‌كرديم. هنوز درگیر این هستیم که قرارداد بازیکنان کم شود.»

اینکه در آستانه بازی‌های هفته پانزدهم مربی بدنساز استقلال هنوز قراردادش ثبت نشده و حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد، جزو عجایب فوتبال ایران به شمار می‌رود. البته که آبی‌ها تهدید کرده‌اند با حکم صادر شده از سوی استیناف دیگر حاضر به رعایت سقف بودجه نیستند، چراکه با این حکم آنها بابت رعایت سقف متضرر شده‌اند.

دیدگاه‌ها