کد خبر : 1990948 | 10 دی 1402 ساعت 13:07 | 396.9K بازدید | 490 دیدگاه

تصمیم سخت زردپوشان برای آزاد کردن سقف بودجه؛

فوری: سپاهان سه ستاره خود را می‌فروشد!

سپاهان برای دریافت مجوز بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی، سه ستاره خود دا در لیست فروش قرار داده است.

فوری: سپاهان سه ستاره خود را می‌فروشد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته پس از اینکه کمیته استیناف به بازگشت ۴ امتیاز کسر شده سپاهان رای داد، کمیته انضباطی ۶ بازیکن این تیم را که قراردادی بالاتر از سقف داشتند تا زمان اصلاح قرارداد از بازی منع کرد و بسیاری از ستاره‌های این تیم در بازی با گل‌گهر غایب بودند.

پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان ۶ بازیکنی هستند که سپاهان باید برای دریافت مجوز بازی آنها، قراردادشان را تغییر می‌داد.

حال باشگاه سپاهان تصمیم جدیدی گرفته و در جهت آزاد کردن بخشی از سقف بودجه این باشگاه سه تا از شش بازیکن ذکر شده را می‌فروشد.

طبق نامه باشگاه سپاهان و نظر ژوزه مورایس، آنها مجوز بازی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را می‌خواهند و بنابراین احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی باید از این تیم جدا بشوند.

1973274

این نامه سپاهان دستی است و خطاب به بهاروند، رئیس سازمان لیگ نوشته شده و در آن درخواست شده باتوجه به تصمیم سپاهان به فروش سه بازیکن و باتوجه به زمان‌بر بودن این مسئله، موضوع محرومیت شش بازیکن تجدید نظر قرار بگیرد. در واقع سپاهان حسن نیت خود را نشان داده تا بتواند از سه بازیکن مهمش یعنی نیازمند، اسدی و شکاری در بازی آینده استفاده کند و دوباره شاهد غیبت این نفرات نباشد.

منصور قنبرزاده در این خصوص عنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند.

وی افزود: بر اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

بنابراین سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی سه ستاره خود را برای ایجاد تعادل در قراردادها خواهد فروخت و باید دید مبلغ رضایت‌نامه آنها چقدر است و کدام باشگاه‌ها خواهان جذب کاوه رضایی، احسان پهلوان و هادی محمدی هستند.

دیدگاه‌ها