کد خبر : 1991115 | 10 دی 1402 ساعت 23:53 | 26.1K بازدید | 4 دیدگاه

کابوس ستاره انگلیسی تمام نشد: دوباره مصدوم شدم!

دله آلی، هافبک اورتون، در حساب‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، خبر داد که باز هم مصدوم شده است.

کابوس ستاره انگلیسی تمام نشد: دوباره مصدوم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تاتنهام که این تابستان به اورتون پیوست از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات کشاله ران نتوانسته برای اورتون به میدان برود. چند روز قبل شان دایچ، سرمربی اورتون، در مورد روند بهبودی او اخباری مثبت به خبرنگاران داده بود اما امروز این بازیکن 27 ساله فاش کرد که در مسیر بهبودی خود با مصدومیت دیگری روبرو شده است.

دله در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: "با پایان یافتن سال، فقط می‌خواستم از حمایت فوق‌العاده‌ای که در 12 ماه گذشته از شما دریافت کردم تشکر کنم. امسال برای من کمی متفاوت بود. من چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و تجربه کرده‌ام، فراز و نشیب‌هایی داشته‌ام، اما در تمام این مدت شما همیشه به من عشق زیادی نشان داده‌اید. تمرین کردم، اما به طرز ناامیدکننده‌ای درست وقتی که در حال برگشت بودم با بدشانسی دوباره مصدوم شدم.

1973471

من مدت کوتاهی دوباره بیرون خواهم بود، اما دیدگاه و ذهنیت من مثبت است. به فیزیوتراپی خود ادامه خواهم داد و سعی خواهم کرد هر چه زودتر به زمین بازگردم. سال نو مبارک بچه‌ها. به زودی شما را می‌بینم."

دله اکنون به بهبودی خود از مصدومیت ادامه خواهد داد تا در مقطعی در سال جدید به آمادگی جسمانی کافی برای بازی کردن برسد. اورتون امیدوار است که او را با حداکثر سرعت ممکن به دیدارهای حساس برساند. شاگردان دایچ در ماه ژانویه بازی‌های حساسی مقابل تاتنهام، منچسترسیتی و کریستال پالاس دارند.

دیدگاه‌ها