کد خبر : 1991892 | 14 دی 1402 ساعت 05:17 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

گلر ذوب‌آهن خیال ربیعی را راحت کرد!

پارسا جعفری گلرجوان ذوب آهن در پنجمین حضور ثابت، نیم فصل را بدون شکست به پایان رساند.

گلر ذوب‌آهن خیال ربیعی را راحت کرد!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری گلر جوان ذوب آهن پنجمین حضور در ترکیب ذوب آهن را هم تجربه کرد و بدون شکست نیم فصل را به پایان رساند.

این دروازه‌بان جوان که در طول فصل چندین مرتبه فرصت حضور در اختیار او قرار گرفت و حتی مقابل استقلال هم در ترکیب اصلی به میدان رفت، پنجمین بازی خود را مقابل گل‌گهر انجام داد و در این مسابقه موفق به کلین شیت شد.

جعفری در پنج دیداری که برای ذوب آهن به میدان رفت 3 کلین شیت انجام داد و فقط 2 گل مقابل آلومینیوم و نساجی دریافت کرده است تا عملکرد مطمئنی در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و با توجه به اینکه حبیب فرعباسی با مشکل سربازی رو به شده است او یکی از گزینه‌های اصلی حضور در دروازه‌ ذوب آهن در نیم فصل دوم باشد.

1974662

البته محمد ربیعی در کنفرانس خبری با اشاره به مشکلی که برای حبیب فرعباسی ایجاد شده است تاکید کرد که اگر مشکل او حل نشود به دنبال جذب دروازه‌بان خواهند بود ولی با نمایشی که جعفری ارائه کرد به احتمال زیاد در نیم فصل دوم هم فرصت بازی برای او فراهم خواهد بود.

جعفری هفته هشتم در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت و در چهار بازی متوالی سنگربان ذوب آهن بود و در هفته پایانی هم برای این تیم به میدان رفت.

دیدگاه‌ها