کد خبر : 1992942 | 18 دی 1402 ساعت 18:47 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: از اتهام رهبری شورش علیه مربی عصبانی‌ام

مارکو رویس، کاپیتان بروسیا دورتموند، از اتهام رهبری باند شورش علیه ادین ترزیچ عصبانی شده است.

رویس: از اتهام رهبری شورش علیه مربی عصبانی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، مارکو رویس شایعات مبنی بر رهبری شورش یک بازیکن علیه ادین ترزیچ، مربی تیم، را قویا تکذیب کرد.

دسامبر گذشته، رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رویس و سایر بازیکنان پس از یک سری نتایج ضعیف، علیه ترزیچ به هانس یواخیم واتزکه، مدیر عامل باشگاه، شکایت کردند.

رویس در حاشیه اردوی اسپانیایی دورتموند به رسانه آلمانی اسپورت وان گفت: "هیچ کودتایی نه از سوی من و نه از سوی سایر بازیکنان صورت نگرفته است. آنچه در این زمینه خواندم بسیار عجیب بود. در دوران حرفه‌ای من با موارد زیادی مواجه شده‌ام و از آن دسته افرادی نیستم که اجازه دهم تیترهای منفی مطبوعات روی من تأثیر بگذارد، اما این ادعا باعث عصبانیتم شد زیرا اتهام رهبری باند علیه من از تمام محدودیت‌ها عبور کرد."

1976402

رویس تایید کرد که هیچ مشکلی با ترزیچ ندارد، این اتهامات را "کاملاً مزخرف" توصیف کرد و افزود: "من رابطه بسیار نزدیک و خوبی با مربی ترزیچ دارم و ما اغلب صریح صحبت می‌کنیم. ما زمان زیادی تا از سرگیری بازی مقابل دارمشتات نداریم، بنابراین باید از هم اکنون کار را شروع کنیم و احساس می‌کنم در موقعیت خوبی هستیم. اکنون بیشترین تمرکز ما روی دریافت کمترین گل ممکن و زدن مجدد گل‌های بیشتر برای برد در مسابقات است و برای رسیدن به این هدف در تمرینات سخت کار می‌کنیم."

دیدگاه‌ها