کد خبر : 1993890 | 22 دی 1402 ساعت 16:56 | 36.2K بازدید | 28 دیدگاه

امیدوارم او خیلی زود در مربیگری موفق شود

آتیلا: جای جباری در فوتبال است، نه کتابفروشی!

بازیکن سابق استقلال جای مجتبی جباری را در فوتبال ایران و در عرصه مربیگری خالی دانست.

آتیلا: جای جباری در فوتبال است، نه کتابفروشی!

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی یکی از حاضران در مراسم رونمایی از کتاب اسطوره فقید ایران بود. این مراسم در کتابفروشی متعلق به مجتبی جباری برگزار شد و به همین خاطر آتیلا حجازی به تمجید از ستاره سابق استقلال پرداخت.

آتیلا در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب ناصر حجازی گفت: «از مجتبی عزیز تشکر می‌کنم. شاید نسل جوان ما خیلی مجتبی جباری را رصد نکرده باشد، اما باید بگویم موقعی که شنیدم او در حیطه کتاب فعالیت می‌کند، با توجه به روحیه عصیانگر  و عصبانی‌اش برایم جالب بود. اینکه مجتبی یک روح لطیف دارد. با این حال مجتبی جباری باید در فوتبال باشد.»

او ادامه داد: «اشخاصی مثل مجتبی جباری که زحمت کشیده‌اند، باید در فوتبال باشند و کمک کنند. البته آن کسانی که در ورزش هستند، می‌دانند که بار فنی خیلی به کسی برای بودن در فضا کمک نمی‌کند و ارتباطات قوی باعث می‌شود افراد کار کنند. به همین خاطر خیلی از هم‌نسل‌های من از فوتبال دور هستند. امیدوارم جباری به عرصه‌های بالاتر مربیگری برسد و موفق باشد.»

آتیلا حجازی درباره کتاب رونمایی شده درباره پدرش هم گفت: «از دست‌اندرکاران این برنامه ممنونم. من یک کتاب متفاوت را شاهد بودم. چندین کتاب بیرون آمده اما وقتی این را برای دخترم فرستاد او گفت که مثل کارتون می‌ماند. سبک خاصی دارد و لذت‌بخش است. خودم هم تا آخر این کتاب را خوانده‌ام.»

دیدگاه‌ها