کد خبر : 1994655 | 25 دی 1402 ساعت 13:20 | 67K بازدید | 55 دیدگاه

بعد از یک سال

کاپیتان رئال جواب آرائوخو را داد

ناچو برای رونالد آرائوخو بعد از برتری 4-1 در ال‌کلاسیکو پیامی ویژه داشت، اینکه در رئال اصلا دوره پرافتخار تمام نمی‌شود که بخواهد شروع شود.

کاپیتان رئال جواب آرائوخو را داد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب ناچو موفق شد به‌عنوان کاپیتان رئال اولین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ناچو بعد از جدایی کریم بنزما کاپیتان اول رئال شده و به رویایی دیرینه خود رسید. 

کاپیتان وفادار رئال مادرید دیشب برابر بارسا عالی کار کرد و از خوب‌های میدان بود. دیداری که رئال 4-1 برد و فاتح سوپرجام شد. این جام شماره 24 ناچو با پیراهن رئال بود.

1978944

ناچو در پایان بازی و در مورد شروع دورانی جدید در رئال گفت: «از روزهای قبل در رویای چنین لحظه‌ای بودم. اینکه به‌عنوان کاپیتان جام را بالای سر ببرم. رئال تیمی است که در آن هیچ دوره پرافتخاری پایان نمی‌یابد که بخواهد شروع شود. اینجا از جام بردن خسته نمی‌شویم و همیشه توانسته‌ایم در اوج مشکلات بلند شویم و به مسیرمان ادامه دهیم. ما همیشه به خودمان ایمان داریم و نشان داده‌ایم رئال چه تیمی است.»

ناچو به نوعی به ادعای سال قبل رونالد آرائوخو کنایه زد که بعد از پیروزی در فینال سوپرجام برابر رئال گفته بود دوره‌ای جدید در بارسا شروع شده است.

1978943

ناچو ادامه داد: «بازی سختی برابر اتلتیکو داشتیم و کار به دو وقت اضافه کشید. بعد از آن بازی سنگین ولی بدن‌ها اصلا افت نکرد و ما برابر بارسا بسیار از نظر فیزیکی سرحال بودیم. این فاکتوری مهم برای چنین بازی‌های مهمی است.»

ناچو در مورد درگیری بازیکنان بارسا با وینیسیوس گفت: «وینی در بهترین فرمش است و او را در زمین راحت دیدم. معتقدم حرکات تحریک‌آمیز وینی در زمین تنها مشکل بارسا نبود. وینی نشان داده که از نظر فوتبالی شماره یک است و همه ما به او کمک می‌کنیم رفتارش را درون زمین کنترل کند. در مجموع ولی مشکل خاصی در بازی ایجاد نشد.»

دیدگاه‌ها