کد خبر : 1995909 | 30 دی 1402 ساعت 09:20 | 36.9K بازدید | 26 دیدگاه

توقف اینترمیامی: مسی و سوارز باز به هم رسیدند

اینترمیامی در دیدار دوستانه برابر السالوادور برای اولین‌بار شاهد حضور لیونل مسی و لوئیس سوارز در ترکیب بود.

توقف اینترمیامی: مسی و سوارز باز به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه روبه‌روی تیم ملی السالوادور به میدان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. 

این بازی دوستانه در اردوی پیش فصل این تیم که جهت آماده‌سازی و حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا برگزار شده انجام شد و یکی از اتفاقات جالب و به یاد ماندنی آن مربوط به حضور مسی و سوارز در کنار هم در زمین بود. 

1980806

آنها که پس از جدایی سوارز از بارسلونا دیگر نتوانسته بودند کنار هم بازی کنند، حالا بار دیگر این زوج رویایی را شکل دادند و امیدوار هستند که بتوانند به اینترمیامی در فصل جدید برای کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا کمک کنند. 

1980805

هرچند این اتفاق شب گذشته رخ نداد و نه مسی و نه سوارز موفق به باز کردن دروازه تیم ملی السالوادور نشدند و سرمربی اینترمیامی تصمیم گرفت که این دو نفر به علاوه جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس را بین دو نیمه تعویض کند تا فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند. 

1980807

تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر در نیمه دوم و بدون حضور ستاره‌ها در زمین هم نتیجه نداد تا بازی بدون هیچ گلی به پایان برسد و همه منتظر تماشای درخشش مسی و سوارز در بازی بعدی اینترمیامی که مقابل دالاس است بمانند.

دیدگاه‌ها