کد خبر : 1996237 | 01 بهمن 1402 ساعت 13:26 | 9.6K بازدید | 30 دیدگاه

نهادهای مختلف کمک کردند تا مشکلات را حل کنیم؛

تاج: بازی انگلیس یکی از بدترین روزهای من بود

مهدی تاج می‌گوید شرایط و ذهنیت بازیکنان تیم ملی پیش از دیدار با انگلیس در جام جهانی باعث شد تا آن شکست سنگین رقم بخورد.

تاج: بازی انگلیس یکی از بدترین روزهای من بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران سال گذشته با هدایت کارلوس کی‌روش راهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد اما در شرایطی که انتظار می‌رفت این نسل از تیم ملی ایران موفق شود طلسم صعود به دور دوم این مسابقات را بشکند، ملی‌پوشان در بازی اول با شش گل برابر انگلیس شکست خوردند تا تلخ‌ترین و سنگین‌ترین شکست ایران در این مسابقات رقم بخورد.

تیم ملی البته در دومین دیدار ولز را شکست داد اما شکست برابر آمریکا در مسابقه آخر مانع صعود ایران به دور حذفی مسابقات شد و به این ترتیب اعضای تیم ملی باز هم پس از سه مسابقه به ایران بازگشتند.

اما حذف زودهنگام تیم ملی از جام جهانی باعث شد که شکست تلخ برابر انگلیس بیشتر در ذهن هواداران فوتبال بماند و آنها با گذشت یک سال همچنان این مسابقه را در ذهن داشته باشند.

مهدی تاج درباره حس و حالی که پس از شکست ایران برابر انگلیس داشت، گفت: یکی از روزگاران بد عمر من بود. حس خیلی بدی بود. آنجا اتفاقاتی رخ داد که برخی از آنها درک کردنی است اما وصف کردنی نیست. از قبل مسابقه و شرایطی که ما در قطر داشتیم و اتفاقاتی که افتاد و ذهنیتی که برای بچه‌ها ایجاد شده بود تاثیر گذار بود.

او همچنین گفت: همه چیز به خیر گذشت. خیلی‌ها کمک کردند تا ما مدیریت کنیم‌. نهادهای مسئولی به کمک ما آمدند تا بتوانیم در قطر مشکلات را حل کنیم.

دیدگاه‌ها