کد خبر : 1996500 | 02 بهمن 1402 ساعت 13:52 | 31.6K بازدید | 13 دیدگاه

خشم ستاره انگلیسی: از مهمانی رفتن خسته شدم!

جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید تمام تمرکزش فقط روی فوتبال و بازگشت قدرتمندانه است.

خشم ستاره انگلیسی: از مهمانی رفتن خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، لینگارد پس از ترک منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به ناتینگهام فارست پیوست اما در پایان فصل قبل تصمیم گرفت از این باشگاه هم جدا شود. 

این بازیکن هنوز به هیچ باشگاه دیگری ملحق نشده و تمریناتش را به‌صورت انفرادی ادامه می‌دهد تا بتواند آمادگی جسمانی‌اش را در بهترین شرایط ممکن حفظ کند و پیشنهاداتی که به او ارائه شده است را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. 

این ستاره 31 ساله ویدیویی از خودش در زمین تمرین و در حال انجام تمرینات روزانه با بند کشی دور زانوی پایش منتشر کرد و صحبت‌های جالبی را مطرح کرد که نشان از تغییر سبک زندگی‌اش داشت. 

1978203

لینگارد در این ویدیوی کوتاه گفت: «دوست داری بیرون بیای؟ نه! دوست داری چیزی بنوشیم؟ نه! این آدم این حرف را درباره آن آدم زد، برایم هیچ اهمیتی ندارد برادر! نمی‌خواهم چیزی از این موضوع بدانم. بدون منفی بافی، با حس و انرژی و هاله مثبت. 

مهمانی؟ نه برادر. از این کار خسته شدم. واقعا خسته شدم. تمرین؟ بله. باشگاه بدنسازی؟ بله. خانواده؟ بله. فوتبال؟ بله. همه چیز به ذهنت بستگی دارد. باید ذهنیت درستی داشته باشی. باید بدنت را در مسیر درست قرار بدهی. روحی، ذهنی و فیزیکی – من یک هیولا هستم. هیولا!»

دیدگاه‌ها