کد خبر : 1996537 | 02 بهمن 1402 ساعت 16:15 | 27.3K بازدید | 7 دیدگاه

مادام العمر محروم می‌شوند

به این بدبخت‌های نژادپرست رحم نمی‌کنیم

مدیر اودینزه قول داد کسانی که مایک مانیان را مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار دادند، شناسایی کرده و آنها را مادام العمر محروم کند.

به این بدبخت‌های نژادپرست رحم نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در حالی در هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا موفق شد به پیروزی دراماتیک 2-3 مقابل اودینزه دست یابد که این بازی به مدت 10 دقیقه به‌خاطر توهین نژادپرستانه هواداران تیم میزبان به مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسوی میلان، به حالت تعلیق درآمد. 

این اتفاق در دقیقه 33 بازی رخ داد و بازیکنان میلان هم در حمایت از هم‌تیمی 28 ساله خود زمین بازی را ترک کردند. بازی با تاخیر از سر گرفته شد و در نهایت میلان پیروز شد.

1981281

فرانکو کولاوینو، مدیراجرایی اودینزه، تایید کرد که باشگاه در تلاش است تا کسانی که مایک مانیان را مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار دادند، شناسایی کرده و قول داد که آنها را "مادام العمر" محروم کند.

او در این رابطه گفت: «ما در حال تلاش برای یافتن مسئولین این اتفاق تلخ هستیم و فقط دو یا سه نفر می‌توانند باشند. هیچ شعاری وجود نداشت و هیچ چیزی به داور گزارش نشده بود. یک، دو یا سه نفر بدبخت بودند و همین کافی است که یک مسئله بسیار جدی رخ بدهد. ما قبلاً شروع به تماشای تصاویر دوربین‌های ورزشگاه کرده‌ایم. درون و بیرون ورزشگاه بیش از 300 دوربین وجود دارد و کارهای زیادی در زمان بسیار کوتاه باید انجام شود. آنها شناسایی می‌شوند و مادام العمر محروم خواهند شد.»

دیدگاه‌ها