کد خبر : 1997792 | 07 بهمن 1402 ساعت 20:59 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی بزرگ در ایتالیا: این برد تقدیم به ستاره ژاپنی

مونزا ناباورانه ترنتینو را شکست داد به فینال والیبال کوپا ایتالیا راه یافت.

شگفتی بزرگ در ایتالیا: این برد تقدیم به ستاره ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی کوپاایتالیا یا جام حذفی ایتالیا، تیم مونزا در حالی که می‌رفت مقابل ترنتینو شکست بخورد در یک بازگشت ناباورانه با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به فینال جام حذفی صعود کرد.

در این دیدار ابتدا ترنتینو ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برد تا نشان دهد عزمش برای صعود به فینال جزم است. اما در ست دوم این مونزا بود که با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد. در ست سوم باز هم این ترنتینو بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و در آستانه صعود به فینال قرار گرفت. در ست چهارم در حالی که همه چیز به سود ترنتینو بود این مونزا بود که ناباورانه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم مونزا که از برد در ست چهارم روحیه گرفته بود توانست با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری برسد و با کنار زدن تیم پر ستاره ترنتینو راهی فینال شود. این برد بزرگ مونزا در حالی به دست آمد که ران تاکاهاشی ستاره مونزا در زمین به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

در این دیدار اریک لوپکی دریافت کننده قدرتی کانادایی تیم مونزا و کمیل ریچلیکی قطر پاسور لوکزامبورگی ایتالیایی ترنتینو هر کدام بیست و یک امتیاز برای تیم‌هایشان کسب کردند.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی امشب بین تیم‌های پروجا آلیانز میلانو برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها