کد خبر : 1997926 | 08 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 11.2K بازدید | 21 دیدگاه

خشم عمانی‌ها: کل اعضای فدراسیون باید با برانکو بروند

هواداران تیم ملی عمان اعتقاد دارند که جدایی برانکو از تیم ملی این کشور به تنهایی چاره‌ساز نیست.

خشم عمانی‌ها: کل اعضای فدراسیون باید با برانکو بروند

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف تیم ملی عمان از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که منجر به جدایی برانکو ایوانکوویچ کروات شد، همچنان حالت خشم بین هواداران عمانی حاکم است.

عمان جزء هشت کشوری بود که نتوانست جواز حضور در دور بعدی مسابقات را به دست بیاورد. موضوعی که ناکامی مطلق را در میان علاقه‌مندان به فوتبال در این کشور به دنبال داشت و حالا نیزهواداران عمانی خواستار خروج تمامی اعضای فدراسیون فوتبال این کشور شده‌اند.

روزنامه الرایة قطر در این خصوص نوشته است که در واقع عمانی‌ها اعتقاد دارند پایان همکاری با برانکو کافی نیست و باید با جدایی اعضای فدراسیون فوتبال، افرادی که بتوانند فوتبال عمان را توسعه دهند، بر سر کار بیایند.

این روزنامه نوشته هواداران عمانی اعتقاد دارند فدراسیون فعلی فرصت کامل برای نشان دادن توانایی‌هایش داشت اما به فوتبال و هواداران عمانی آسیب زد و هواداران از وضعیت فوتبال عمان ناراحتی عمیق خود را ابراز کردند.

الرایة نوشته است هواداران عمانی از این موضوع متعجب هستند که با وجود افت نتایج تیم ملی این مدت، فدراسیون فوتبال این کشور به چه دلیلی با برانکو ایوانکوویچ همکاری‌اش را ادامه داده و به همین دلیل آنها نیز باید به همراه سرمربی کروات، جدا شوند.

دیدگاه‌ها