کد خبر : 1997994 | 08 بهمن 1402 ساعت 16:17 | 44.1K بازدید | 28 دیدگاه

لاپورتا امروز حرف خواهد زد

تمرین غیرعادی بارسلونا: ژاوی عذرخواهی کرد

ژاوی در تمرین امروز ضمن عذرخواهی از بازیکنانش به خاطر وضعی فعلی تیم، از آنها خواست تا پایان فصل برای موفقیت و دفاع از اعتبار نام بارسلونا مبارزه کنند.

تمرین غیرعادی بارسلونا: ژاوی عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و بعد از بازی برابر ویارئال بود که ژاوی خبر از کناره‌گیری خود از هدایت بارسا در پایان فصل داد و بازیکنان در نشست خبری او از این امر مطلع شدند.

امروز اولین تمرین تیم بعد از شکست سنگین دیروز برگزار شد و بارسا خود را مهیای بازی چهارشنبه برابر اوساسونا خواهد کرد.

1983959

تمرین امروز فرصت مناسبی بود تا ژاوی با بازیکنانش صحبت کند. طبق گزارش موندو دپورتیوو، مربی کاتالان قبل از شروع تمرین، در مورد دلیل تصمیم به جدایی‌اش حرف زد و ضمن عذرخواهی به خاطر وضعیت فعلی، از بازیکنان خواست تا در بازی‌های باقیمانده تمام توانشان را بگذارند.

از این پس تمرکز بارسا قرار گرفتن بین چهار تیم اول لالیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود و کمتر از یک ماه دیگر بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی نیز را پیش‌رو دارند. ژاوی رسیدن به یک چهارم نهایی را از بازیکنانش خواست و اینکه سپس مرحله به مرحله پیش خواهند رفت. در تمرین امروز بازیکنان همه به ژاوی قوت قلب دادند و متعهد شدند تا پایان فصل برای اعتبار باشگاه بجنگند.

1983960

امروز خوان لاپورتا نیز در کمپ تمرینی حضور داشت و با معاونانش و ژاوی جلسه داشت. او بار دیگر از ژاوی حمایت کرد و البته به تصمیم او برای جدایی احترام گذاشته است. معاونان او کمپ را ترک کرده‌اند ولی رئیس دیرتر و پس از بیش از دو ساعت حضور در دفتر خود سرانجام از کمپ رفت. او ساعاتی دیگر در نشستی خبری در مورد جدایی ژاوی حرف خواهد زد.

دیدگاه‌ها