کد خبر : 1998748 | 11 بهمن 1402 ساعت 13:20 | 35.8K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاق باورنکردنی: ستاره یونایتد دو بار اخراج شد!

اتفاق عجیبی که شب گذشته برای سفیان امرابط، ستاره مراکش، رخ داد شاید کمتر در دنیای فوتبال رخ داده باشد.

اتفاق باورنکردنی: ستاره یونایتد دو بار اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در مرحله یک هشتم رقابت‎‌های جام ملت‌های آفریقا برابر تیم ملی آفریقای جنوبی به میدان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها با این شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها پیش از شروع جام ملت‌های آفریقا معقتد بودند که شاگردان ولید رکراکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات هستند. 

اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد مربوط به امرابط بود. این بازیکن در دقایق پایانی بازی به عنوان آخرین مدافع مراکش خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد که باعث شد داور کارت زرد دوم را به او نشان دهد و از زمین اخراجش کند. 

1985251

اما کمک داور ویدیویی شروع به بررسی صحنه کرد که باعث شد این بازیکن و تیم مراکش کمی امیدوار شوند. اتفاق عجیب اینجا بود که کمک داور ویدیویی به داور اعلام کرد باید کارت زرد دوم را پس بگیرد و او را به صورت مستقیم اخراج کند تا این ستاره یونایتد دو بار از زمین بازی اخراج شده باشد. 

اخراج او و همچنین پنالتی‌ای که اشرف حکیمی در دقیقه 85 از دست داد باعث شد که مراکش نتواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در دقیقه 95 هم گل دوم را از آفریقای جنوبی دریافت کرد. 

دیدگاه‌ها