کد خبر : 2000426 | 18 بهمن 1402 ساعت 12:57 | 32.3K بازدید | 24 دیدگاه

آنها بسیار تیم صبوری هستند؛

روشن: قطر برای فینالیست شدن مصمم است

اسطوره فوتبال ایران معتقد است که قطر از لحاظ تاکتیکی تیم صبوری است.

روشن: قطر برای فینالیست شدن مصمم است

به گزارش ورزش سه، حسن روشن به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را نیز دارد، حالا پیش از دیدار حساس ایران-قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 با الوطن قطر صحبت کرد.

روشن درباره این بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز اظهار داشت: 21 تیم از مسابقات خارج شدند و امروز با برگزاری دیدار ایران و قطر تکلیف فینال هم معلوم می‌شود. من برای تماشای بازی فلسطین هم در ورزشگاه حضور داشتم و نتایج تیم ملی بازی به بازی موجب بالا رفتن انگیزه آنها می‌شود.

او ادامه داد: خوشبختانه ما در این تورنمنت دو بازی سخت هم داشتیم تا عیار تیم معلوم شود. ما مقابل هنگ کنگ پیروز شدیم و پس از آن ده نفره در ضربات پنالتی سوریه را شکست دادیم. 

روشن با تاکید به نکات تاکتیکی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: نکته کلیدی این است که همیشه روی بازی خود تمرکز کنیم و مقابل تیم‌های دفاعی مانند سوریه عملکرد خوبی داشته باشیم. امروز رویارویی با قطر، مدافع عنوان قهرمانی، مسئله بسیار پیچیده‌ای است. قطر تیم صبوری است که با فوتبال تاکتیکی خود باعث می‌شود هوادار از بازی آنها لذت ببرد. قطر مصمم است به فینال راه پیدا کند و از حمایت هوادارانش برخوردار شود.

دیدگاه‌ها