کد خبر : 2004532 | 06 اسفند 1402 ساعت 00:44 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ یاران قلی‌زاده

لخ پوزنان در حضور 75 دقیقه‌ای ملی پوش ایرانی خود مقابل شلاسک وروتسلاو به تساوی بدون گل رسید.

فرصت‌سوزی بزرگ یاران قلی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و دوم لیگ استراکلاسا لهستان، تیم فوتبال لخ پوزنان که برخلاف دیدارهای قبل علی قلی زاده را در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 20 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم رده دومی شلاسک وروتسلاو رفت.

یاران قلی زاده که دو امتیاز کمتر نسبت به شلاسک وروتسلاو داشتند و یک پله پایین‌تر از این تیم قرار داشتند، شانس کسب پیروزی و صعود یک پله‌ای را در صورت برتری در این بازی مهم داشتند ولی نتوانستند از این فرصت عالی بهره ببرند.

1994483

تیم فوتبال لخ پوزنان که طی سه هفته گذشته لیگ لهستان یک تساوی و دو پیروزی پیاپی داشت، در دیدار مقابل شلاسک وروتسلاو به تساوی بدون گل خانگی رضایت داد تا 40 امتیازی شود ولی تغییری در جایگاهش به وجود نیاید.

لخ پوزنان این فرصت را داشت در صورت برتری مقابل شلاسک وروتسلاو با اختلاف دو گل، به رده دوم جدول لیگ استراکلاسا صعود کنند و هم‌امتیاز با یاگیلونیا صدرنشین شوند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

علی قلی زاده، ملی پوش ایرانی لخ پوزنان که پس از جام ملت‌های آسیا در یک مسابقه لیگ لهستان حضور تعویضی مقابل یاگیلونیا داشت، در دیدار با شلاسک وروتسلاو 75 دقیقه در زمین بود.

دیدگاه‌ها