کد خبر : 2004613 | 06 اسفند 1402 ساعت 13:43 | 56K بازدید | 32 دیدگاه

انتقال یک تیم به مشهد قطعی شد

تیم خوشه طلایی قرار است بازی‌های خانگی خود را در مشهد برگزار کند.

انتقال یک تیم به مشهد قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران در شرایطی روز سه‌شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم خوشه طلایی ساوه در یک ورزشگاه جدید میزبان حریف خود خواهد بود.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که از ابتدای فصل مسابقات خانگی در لیگ دسته اول را در آستارا برگزار می‌کرد و وضعیت جالبی نداشت، مراحل نهایی انتقالش به مشهد را سپری می‌کرد و نخستین گام، بازی‌های این تیم به خراسان رضوی رفته است.

خوشه طلایی ساوه که بحث انتقالش به اردبیل و دیگر شهرها طی هفته‌های گذشته مطرح بود، ظاهرا قرار است به‌طور کامل به یک مالک جدید منتقل شود و به مشهد برود که قرار است بازی‌های این تیم نیز در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام شود.

تیم فوتبال خوشه طلایی که از این پس خسرو حیدری، بازیکن سابق تیم ملی و استقلال را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود خواهد داشت، از ساعت 14:45 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان شاهین بندرعامری خواهد بود تا مراحل انتقال این باشگاه به مشهد آغاز شود.

خوشه طلایی در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفته که در صورت برتری مقابل تیم رده شانزدهمی شاهین بندرعامری، شانس بقای خود را بالاتر می‌بَرد و خسرو حیدری امیدوار است این کار را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها