کد خبر : 2006760 | 15 اسفند 1402 ساعت 13:35 | 38.7K بازدید | 13 دیدگاه

طعنه پپ به ستاره سیتی: کتاب خواندن بلد نیست!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت جالبی را درباره فیل فودن مطرح کرده است.

طعنه پپ به ستاره سیتی: کتاب خواندن بلد نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فودن در چند هفته اخیر عملکردی درخشان را به نمایش گذاشته و موفق شده به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در این فصل تبدیل شود. 

این ستاره انگلیسی ستاره بی چون و چرای این تیم در چند هفته اخیر بوده و به پپ گواردیولا در کسب پیروزی و سه امتیازهای ارزشمند خصوصا در دربی حساس شهر منچستر برابر منچستریونایتد کمک بسیاری کرده است. 

گواردیولا در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازیکن اظهار داشت: «وقتی من آمدم و او 17 یا 18 ساله بود هم این استعداد را داشت. او برای فوتبال زندگی می‌کند. مشکل فیل این است که بخواهد درباره آخرین کتابی که خوانده است کنفرانس خبری بگذارد و درباره کتاب حرف بزند. 

1912632

اما عاشق فوتبال است. من نقشی در پیشرفت او نداشتم. او با توپ بسیار هجومی بود، دریبل می‌زد و پس از آن کمی پخته‌تر شد. او از نظر دفاعی درک کرد که چه کاری را باید انجام دهد. پیش از آن واقعا تا این حد خوب نبود. اما حالا خیلی خوب فوتبال را درک می‌کند. 

و از همه مهم‌تر این است که امروز وقتی او صاحب توپ می‌شود و به محوطه جریمه می‌آید همه در بین تماشاگران این احساس را دارند که اتفاقی قرار است رخ دهد. مهم نیست که او موثر باشد یا نباشد. همه این احساس را به او دارند. به همین دلیل است که او به بازیکنی مهم برای ما و تیم ملی انگلیس تبدیل شده است.»

دیدگاه‌ها