کد خبر : 2007664 | 18 اسفند 1402 ساعت 22:59 | 22.1K بازدید | 7 دیدگاه

بازیکن ذخیره و کمک داور عامل اخراج کاپلو!

طولانی شدن روند تعویض استقلال خوزستان سیروس پورموسوی را عصبی کرد و کارت قرمز دریافت کرد.

بازیکن ذخیره و کمک داور عامل اخراج کاپلو!

به گزارش ورزش سه، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در زمانی که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های تهران در جریان بود اقدام به حضور پیمان رنجبری مهاجم خود در زمین مسابقه کرد و طولانی شدن روند تعویض باعث عصبانیت سرمربی استقلال خوزستان شد و در نهایت همین خشم و ناراحتی باعث اخراج او از زمین شد.

پورموسوی که به طولانی شدن روند تعویض خود اعتراض داشت با کارت قرمز موعود بنیادی‌فر رو به رو شد و پس از دیدن کارت قرمز مقابل خود خشم او چند برابر شد و با عصبانیت شدید اعتراض‌های خود را به داور مسابقه نشان داد و نیمکت نشینان استقلال خوزستان هم توان آرام کردن او را نداشتند.

شرایط این مسابقه به شکلی بود که استقلال خوزستان به گل نیاز داشت و سیروس پورموسوی فشار زیادی را تحمل می‌کرد و طولانی شدن روند تعویض به استرس و هیجان او اضافه کرد تا در نهایت از کوره در برود و اعتراض‌های شدیدی نسبت به کمک داور مسابقه انجام دهد.

ویدئو: 326863

سرمربی استقلال خوزستان معمولا کمتر واکنش‌های این چنینی از خود نشان می‌دهد اما شرایط بازی با استقلال و نزدیک بودن مسابقه باعث شد تا تحت فشار شدیدی قرار بگیرد و پس از دریافت کارت قرمز واکنش‌های شدیدی نسبت به داور مسابقه داشته باشد.

پس از اخراج او از زمین و وقفه‌‌‎ای که در جریان بازی ایجاد شد سرانجام پیمان رنجبری به داخل زمین منتقل شد اما در زمان حضور او در زمین سیروس پورموسوی به سکوهای ورزشگاه غدیر منتقل شده بود!

دیدگاه‌ها