کد خبر : 2008467 | 22 اسفند 1402 ساعت 21:05 | 10.8K بازدید | 8 دیدگاه

توصیف خاص ستاره اینتر از اینزاگی: او هیولاست!

یان زومر، دروازه‌بان اینتر، از حضور در نراتزوری خوشحال است و سیمونه اینزاگی را به عنوان یک هیولا معرفی می‌کند.

توصیف خاص ستاره اینتر از اینزاگی: او هیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، یان زومر در مورد کار خود با سیمونه اینزاگی در اینتر، تأثیر مارکوس تورام و نحوه سازگاری خود با زندگی در ایتالیا صحبت کرده است.

این دروازه‌بان 35 ساله سوئیسی تابستان گذشته از بایرن مونیخ با قراردادی به ارزش 6.75 میلیون یورو به نراتزوری پیوست و جانشین آندره اونانا شد. او در میلان به سرعت فراتر از انتظارات عمل کرد و دروازه‌بان مطمئنی نشان داد.

زومر تاکنون بیش از 3100 دقیقه با اینتر در این فصل بازی کرده، 23 دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها 15 گل در 35 بازی دریافت کرده است.

زومر در گفت‌وگو با تامی اشمیت در پادکست کوپا‌تی‌اس ابتدا درباره تاثیر اینزاگی در اینتر گفت: "ما به عنوان یک تیم بسیار خوب کار می‌کنیم و نتیجه آن مشخص است. گاهی اوقات وقتی به آمار نگاه می‌کنم شوکه می‌شوم. اینزاگی یک هیولاست: او بسیار حواسش به جزئیات است، در هر جلسه تمرینی او همیشه هدفش این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم."

2000733

دروازه‌بان سوئیسی سپس نراتزوری را با بوروسیا مونشن گلادباخ، تیم سابق خود، مقایسه کرد: "لوسین فاوره مربی کاملا متفاوتی است اما در اولین سال حضورم در گلادباخ، ما خیلی خوب دفاع کردیم، حتی زمانی که سوم شدیم و گل‌های بسیار کمی دریافت کردیم، همین‌طور در خط حمله هم به اندازه کافی گل زدیم. اما ما بسیار کارآمد بودیم، جزئیات و فرآیندها درست بود. واقعا از بازی برای گلادباخ لذت بردم. به من خوش گذشت و تیم فوق العاده‌ای داشتیم. در نقطه‌ای خاص، لحظه‌ای فرا رسید که احساس کردم به چالشی جدید نیاز دارم و وقتی پیشنهاد بایرن مونیخ رسید، می‌دانستم که باید بلافاصله بله را بگویم."

او در مورد عملکرد مارکوس تورام، مهاجم اینتر، گفت: "او در گلادباخ خوب بود و پس از مدت کوتاهی ثبات خود را از دست داد. فکر می‌کنم او بالغ‌تر شده، روی خودش خیلی کار کرده و می‌داند که در مسابقات باید چه کاری انجام دهد. وجود او در تیم یک امتیاز بزرگ است."

سرانجام زومر درباره زندگی در ایتالیا گفت: "تا حالا این فرصت را نداشتم که واقعاً خودم را در این زندگی میلانی غرق کنم. غذا؟ مهم نیست کجا هستید، من در آپیانو نیز متوجه آن شده‌ام، ایتالیایی‌ها به طرز باورنکردنی آشپزی می‌کنند."

دیدگاه‌ها