کد خبر : 2010021 | 01 فروردين 1403 ساعت 20:10 | 36.6K بازدید | 86 دیدگاه

پیام زنوزی به تراکتور: با ثبات‌تر، پرستاره‌تر!

محمدرضا زنوزی با انتشار پیامی نوروزی به هواداران تراکتور وعده جالبی داد.

پیام زنوزی به تراکتور: با ثبات‌تر، پرستاره‌تر!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که  مدتی در رسانه‌ها حضور نداشت، اخیرا و بعد از درگذشت همسرش و همد‌ردی تراکتوری‌ها و اهالی فوتبال با او، بیشتر در فضای فوتبال دیده می‌شود.

او حالا پیامی نوروزی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خود منتشر کرده که البته بیشتر بخش‌های آن مربوط به مسائل غیر فوتبالی است.

با این حال در پایان این پیام آمده است: در راستای ایجاد نشاط برای جوانان خطه آذربایجان، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور در‌ سالی که گذشت، با ثبات مثال‌زدنی و پُرستاره‌تر از سالیان گذشته، نمایش درخشانی در فوتبال کشورمان داشت و همان‌طور که پیش از این خدمت هواداران گرامی اعلام شده بود، تراکتور برای فصل بعدی قدرتمندتر از فصل جاری، در مسابقات گام می‌گذارد تا به حول قوه الهی شاهد قهرمانی و خوشحالی طرفداران این تیم باشیم.

او به‌نوعی با این پیام نشان داده که همچنان از ادامه کار پاکو خمس برای سال جدید حمایت خواهد کرد و احتمالا او در فصل بیست و چهارم نیز روی نیمکت تراکتور خواهد نشست.

زنوزی همچنین در این پیام وعده خرید بازیکنان بزرگ بیشتری را به هواداران تراکتور داده تا از همین حالا تراکتور به استقبال پنجره تابستانی پرسروصدای خود برود.

دیدگاه‌ها