کد خبر : 2011228 | 11 فروردين 1403 ساعت 04:03 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

کمبود بازیکن شدید در تیم ربیعی

ذوب‌آهن، تیمی که سه بازیکن کم دارد!

با اعلام محمد ربیعی، ذوب آهن در لیست بزرگسال خود سه جای خالی دارد.

ذوب‌آهن، تیمی که سه بازیکن کم دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بدشانسی بزرگ ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر به مصدومیت های شدید و پرتعداد بازیکنان این تیم برمی‌گردد. پارگی رباط صلیبی آرش قادری، سبحان خاقانی، نادر محمدی و پوریا آریاکیا اتفاقی است که دست محمد ربیعی را حسابی خالی کرده است.

از سوی دیگر در نقل و انتقالات زمستانی نیز چند بازیکن ذوب‌آهن برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند و همین امر نیز کار سبزپوشان اصفهانی را سخت‌تر کرد.

در چنین شرایطی کمبود بازیکن در ذوب‌آهن سبب شده تا ربیعی رو به استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش بیاورد و البته که او گلایه‌هایی در این خصوص دارد.

1896675

ربیعی در مصاحبه اخیر خود ضمن بیان این مساله که کمبود بازیکن در ذوب‌آهن کار تیمش را سخت کرده و باعث شده نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب نکنند، اعلام کرد که لیست بزرگسالان ذوب آهن در حال حاضر سه جای خالی دارد.

این در حالی است که هر تیم لیگ برتری در طول فصل می‌تواند سه سهمیه فیفا (بازیکن آزاد) خرید کند، اما ذوب‌آهن که در نیم فصل اول از این سهمیه‌ها استفاده کرده، دیگر حق جذب بازیکن جدید به عنوان بازیکن آزاد را هم ندارد تا مشکلات ربیعی دو چندان شود و بیشتر به چشم بیاید.

با شرایط موجود ربیعی مجبور است با اسکواد فعلی ذوب‌آهن را تا پایان فصل هدایت کند؛ او در این مسیر از برخی بازیکنان جوان و رده‌های پایه ذوب‌آهن در بزرگسالان بهره می‌برد اما بی‌شک کمبود بازیکن بزرگسال موضوعی است که برای گاندوها مشکلاتی را ایجاد کرده و خواهد کرد.

دیدگاه‌ها