کد خبر : 2011578 | 13 فروردين 1403 ساعت 12:47 | 30.3K بازدید | 49 دیدگاه

ویلیام سالیبا:

بهترین تیم دنیا از تساوی با سیتی راضی نیست

ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال، می‌گوید کسب نتیجه مساوی برابر منچسترسیتی برای آنها خوشحال کننده نیست.

بهترین تیم دنیا از تساوی با سیتی راضی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند. 

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما عملکرد دفاعی درخشان توپچی‌ها به آنها فرصت گلزنی را نداد و این تیم تنها یک شوت در چارچوب داشت تا روز سختی را پشت سر گذاشته باشد و پس از 76 بازی موفق به گلزنی در خانه نشود. 

2006024

با این حال، سالیبا از این وضعیت چندان راضی نیست و معتقد است که تیمش باید به دنبال کسب پیروزی در بازی برابر سیتی باشد. او پس از پایان این دیدار در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «ما نباید از این نتیجه مساوی راضی باشیم اما مشکلی هم با آن نداریم. 

از بعضی از دیدارها درس می‌گیریم. وقتی نمی‌توانیم برنده باشیم، نباید هم ببازیم. این کاری است که توانستیم به خوبی انجام دهیم. بنابراین، با یک امتیاز از این بازی می‌رویم اما باید بدانید که راضی و خوشحال نیستیم. فکر می‌کنم همه چیز به ذهنیت بستگی دارد چون می‌دانیم که بهترین تیم دنیا هستیم. باید در تمام طول بازی متمرکز باشیم. گل نخوریم، گل نزدیم اما خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها