کد خبر : 2014070 | 25 فروردين 1403 ساعت 05:42 | 13.4K بازدید | 35 دیدگاه

شعار علیه محرم درد مورایس را تسکین می‌دهد؛

تکرار تلخ یک اتفاق گزنده در نقش جهان

هواداران سپاهان در حالی علیه مورایس شعارهای تندی سر دادند و محرم را تشویق کردند، که در لیگ بیست و دوم رفتار مشابهی با محرم نویدکیا داشتند.

تکرار تلخ یک اتفاق گزنده در نقش جهان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برابر نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد و این در شرایطی بود که مورایس و شاگردانش در دو بازی گذشته خود برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان موفق به کسب پیروزی نشده بودند!

هواداران سپاهان که از نتایج نیم فصل دوم تیم خود راضی نیستند از همان دقایق ابتدایی بازی شعارهایی علیه هیئت مدیره، بازیکنان و کادر فنی و سپاهان سر دادند.

در بخشی از این اعتراضات نوک پیکان حمله هواداران سپاهانی ژوزه مورایس را هدف گرفته بود؛ مربی محبوب سپاهانی‌ها در فصل گذشته و نیم فصل نخست لیگ امسال پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم حالا آماج انتقادات شدیدی قرار گرفته است؛ نتایج ضعیفی که بخشی از آن به دلیل حواشی بوجود آمده در کسر امتیاز، محرومیت شش بازیکن و حتی سوت‌های اشتباه است، اما در بخش دیگری از آن بدون تردید عملکرد مورایس نیز بی تاثیر نبوده است.

1678640

نگاهی به گذشته نشان میدهد، همین رفتار با محرم نویدکیا نیز انجام شد، اسطوره سپاهانی‌ها در ابتدای راه مربیگری خود توانسته بود با کسب یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی تحسین کارشناسان فوتبال را برانگیزد نیز روی سکوها با شعار حیاکن رها کن روبه رو شد و این موضوعی است که گزارشگر بازی سپاهان و نساجی مازندران در دقایق پایانی مسابقه وقتی شعارهای هواداران بلندتر و متوالی‌تر شد، به آن اشاره کرد.

تکرار تلخ تاریخ در نقش جهان در شرایطی رقم خورد که سپاهان یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است و در این شرایط دشوار باید دید دستیار ژوزه مورینیو چه راهکاری برای خروج از این بحران دارد.

دیدگاه‌ها