کد خبر : 2023743 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:31 | 171.7K بازدید | 95 دیدگاه

کل کشور ما پرسپولیسی هستند

سیدحسین: امروز روز سیاه فوتبال ایران بود

سیدحسین حسینی می‌گوید که داوران بازی‌ها را برای پرسپولیس درمی‌آورند.

سیدحسین: امروز روز سیاه فوتبال ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، پس از تساوی برابر نساجی درخصوص اینکه آنها صدر جدول را از دست داده‌اند، گفت: صدر جدول را از دست نداده‌ایم و به نظر من صدر را از ما گرفتند. امروز روز سیاه فوتبال ایران بود. در چند هفته گذشته، تنها نگرانی ما این بود که بازی را برای تیم رقیب دربیاورند و به ضرر ما سوت بزنند که همین‌طور هم شد.

وی ادامه داد: به نظرم آن صحنه خطای پنالتی به روی آرش رضاوند اگر برای تیم رقیب بود، 100 درصد خطای پنالتی می‌گرفتند. صحنه‌های بازی استقلال خوزستان را در رختکن دیدیم، آن صحنه پنالتی به سود پرسپولیس اصلا خطا نبود یا بازیکن استقلال خوزستان را می‌توانست اخراج نکند.

ویدئو: 333686

حسینی گفت: بالاخره کار را برایشان درمی‌آورند! از اول فصل هم اینها را گفته‌ایم. فکر می‌کنم داوران 20 امتیاز به آنها (پرسپولیس) کمک کرده‌اند. هر چقدر تلاش کرده‌ایم ‌و تلاش می‌کنیم بیهوده است. مطمئن باشید در دو هفته باقیمانده نیز کار را برایشان درمی‌آورند تا آنها قهرمان شوند.

کاپیتان استقلال در واکنش به اینکه از صحبت‌های آنها اینگونه برمی‌آید که یک تیمی، حالا تیم داوری یا تیم دیگری به دنبال قهرمان کردن پرسپولیس است، پاسخ کوتاهی داد و گفت: کل کشور ما پرسپولیسی هستند.

دیدگاه‌ها