کد خبر : 2023745 | 05 خرداد 1403 ساعت 00:34 | 32.7K بازدید | 9 دیدگاه

فرشید سمیعی: داوران را علیه‌ استقلال تحریک کردند

فرشید سمیعی انتقادهای شدیدی انجام داد و اعلام کرد که در انتظار رسیدگی فدراسیون و کمیته انضباطی خواهد ماند.

فرشید سمیعی: داوران را علیه‌ استقلال تحریک کردند

به گزارش ورزش سه، فرشید سمیعی انتقادهای شدیدی نسبت به یکی از اعضای کمیته داوران انجام داد و ادعا کرد که او با انتشار استوری در فضای مجازی داوران را علیه تیم استقلال تحریک کرده است.
سمیعی در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: مگر می‌شود عضو ارشد کمیته داوران شب قبل از مسابقه برعلیه هواداران استقلال موضع بگیرد که من را تهدید به قتل کردند و داوران را مورد خطاب قرار دهد که شما چرا پشت من را خالی کردید، این طبیعی است؟

او در ادامه افزود: کسی که شب قبل از بازی استوری می‌گذارد و داوران را علیه استقلال تحریک می‌کند چه کار باید کرد؟ ما که نه حرف زدیم و نه اعتراض کردیم، الان هم حرف نمی‌زنیم، کجای دنیا همچین چیزی است عضو ارشد کمیته داوران شب قبل از مسابقه همه داوران را علیه تیم، علیه استقلال تحریک بکند، یک مورد به من نشان بدهید!

ویدئو: 333681

وی ادامه داد: شما خودتان با هواداران استقلال کری‌خوانی می‌کنید، همیشه برخلاف دیگر کارشناسان داوری نظر می‌دهید، کجای دنیا عضو ارشد کمیته داوران می‌آید و کارشناسی داورهای خودش را انجام می‌دهد!

سمیعی در واکنش به اینکه صحنه مشکوکی در این مسابقه بوده گفت: صحنه‌های بازی ما را با رقیب ما مقایسه کنید و ببینید کدام صحنه پنالتی‌تر بوده، کدام صحنه مستحق اخراج بوده، در کدام بازی امکان اخراج نبوده، خیلی اتفاقات افتاده و این مسائل باید بررسی شود.

سمیعی در پاسخ به سوال خبرنگار که در کجای دنیا مربی در نشست خبری علیه داوران صحبت می‌کند گفت: موارد زیاد داریم، الان اگر قرار است من صحبت کنم از من بپرسید، سرمربی تیم من صحبت کردم و سوالم این است که عضو ارشد کمیته داوران چنین کاری انجام داده است، یک سال محرومیت، دو سال محرومیت، مادام‌العمر محرومیت است! آیا دکتر دادکان دیگری در این فوتبال نیست؟

سمیمی در انتهای گفتگو بحث و جدالی هم با خبرنگاران برایش ایجاد شد و خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود گفت که شما نمی‌توانید به سرمربی تیم من اتهام بزنید و حرف‌های شما بار حقوقی دارد.

دیدگاه‌ها