کد خبر : 2023759 | 05 خرداد 1403 ساعت 01:05 | 79.4K بازدید | 18 دیدگاه

رحمتی: داور کمر استقلال را شکست!

مربی استقلال اعتقاد دارد که داوری کمر استقلال و هوادارانش را با پنالتی که اعلام نکرد شکست.

رحمتی: داور کمر استقلال را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی مربی استقلال مانند دیگر اعضای این تیم از شرایط داوری ناراضی بود و اعتراض هایش را اعلام کرد و در صحبت‌هایش اعتقاد داشت که در پایان لیگ استقلال جام را بالای سر خواهد برد.

کیانوش رحمتی در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: همه فوتبال را دیدند، بیشتر مسائل در این هفته‌های پایانی هول محور داوری می‌گردد، آنجا که کمر رضاوند را زدند و پنالتی گرفته نشد، کمر فوتبال شکست، کمر سی میلیون هوادار استقلال شکست، ما باید از حق تیم‌مان دفاع کنیم، تا زمانی که VAR وارد نشود این مشکلات ادامه دارد.

مربی استقلال در ادامه گفت: صحنه‌هایی را از تیم حریف برایشان پنالتی می‌گیرند و بازیکنانشان اخراج نمی‌شوند اما این طرف کمر بازیکن ما را می‌شکنند و برای ما پنالتی اعلام نمی‌شود، وقتی اشتباهات داوری ادامه دار می‌شود شائبه برانگیز است.

وی افزود: کمیته انضباطی از ناظران ویژه صحبت می‌کنند اما نظارتشان روی مصاحبه‌ها است، آیا داوری که اشتباه می‌کند جریمه‌ای برایش در نظر می‌گیرند؟ دیگه چه فایده‌ای دارد وقتی اشتباه انجام می‌شود و اتفاق افتاده است.

او در انتهای صحبت‌هایش گفت: به نظر من که استقلال قهرمان می‌شود، امروز ما و هوادارانمان ناراحت هستیم اما در ابتدای فصل برای قهرمانی با خدا بسته بودیم و آخرش هم خدا کمک می‌کند و ما قهرمان می‌شویم.

دیدگاه‌ها